Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Open dag ga ik in november naar toe en de website heb ik bekeken en dit leek me toch de leukste opleiding. Waarschijnlijk ga ik naar de rotterdamse hogeschool, ongeacht welke studie het uiteindelijk word, aangezien de scholen hier in breda mij niet echt trekken qua sfeer enz. 
Het liefste zou ik deeltijd gaan doen, maar dan zou ik voor deze opleiding zoiezo naar rotterdam moeten, enige die het (hier in de buurt) in deeltijd aanbied, maar anders zou ik voor voltijd dus ook liever daarheen gaan. Ik twijfel wel sterk tussen deeltijd en voltijd, ik ben niet iemand die heel de dag in een klaslokaal zit, maar van de andere kant is het misschien wel wat afwisselend na twee jaar gewerkt te hebben en kan ik het dan eindelijk wat rustiger aandoen en gewoon een leuk bijbaantje erbij zoeken, maar daarom wil ik ook weer graag weten hoe de roosters een beetje verdeeld zijn. Mocht ik niet voor deze opleiding kiezen dan wil ik graag een andere economische opleiding, maar welke weet ik nog niet. MER & commerciele economie vallen dan zoiezo al af. Bedrijfseconomie lijkt me weer iets te eentonig, dus ja ik ben nogal moeilijk
ICT richting vind ik ookwel interessant, maar is niks voor mij, als ik zie wat mijn vriend krijgt(is dan wel mbo, maar zelfde richting) dan zit ik al heel snel ongeinteresseerd de andere kant op te kijken.