Ik heb ongeveer een half jaar geleden een abbonnement afgesloten bij Hi. Omdat ik op dat moment nog geen 18 was kon ik toen geen studentenkorting krijgen. " Als je 18 bent moet je maar even terugkomen, dan zetten we dat even voor je om." Nu ben ik (eindelijk) 18, en ik ben dus ook van de week naar de HI-shop geweest. Ik heb de situatie aan de medewerker voorgelegd, die mij toen vertelde dat dat helemaal niet kan want hij kan geen wijzigingen aanbrengen. Nou, ik begon al flink kwaad te worden, maar toen zei hij dat hij nu sowieso niks kon doen voor me, want ik moest eerst contractovername (van m'n moeder naar mij) aanvragen, dan zou hij wel even kijken wat hij kon doen.
Nou ben ik met de contractovername bezig - duurt even - maar ik ben bang dat het straks nog niets wordt. Wat zijn in dat geval mijn rechten? Héb ik uberhaupt wel rechten wat dat betreft? Mijn moeder is erbij geweest toen hij dat zei, dus die kan alles bevestigen. Maar het scheelt nogal wat, en ik was toch echt uitgegaan van die korting, anders had ik nooit een abbonnement afgesloten (niet dat ik het niet kan betalen hoor, maar zoveel wil ik gewoon niet betalen). Kan ik bijvoorbeeld mijn abbonnement opzeggen als ik de korting niet ga krijgen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn vragen, ben er behoorlijk pissed over...