Wat moet ik hier nou mee??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovelygirly

Wat moet ik hier nou mee??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 12:51

Hoi.

Ik had er eerder al wel eens een topic over geopend. Maar nu nog maar een keer.
Want het blijft eigenlijk gaan zoals het toen was.

De laatste tijd gaat het niet echt bepaald goed tussen ons groepje. We waren altijd een groepje van 3. De 2 beste vriendinnen kregen ruzie. En hierdoor begon tussen mij en een andere vriendin de vriendschap ook een beetje te lijden.
C ging steeds meer naar allerlei feestjes, ging met een andere groep uit waardoor we haar nog amper zagen.

Hier ben ik zo boos om geworden. Dat ik haar eigenlijk steeds minder ging mogen. Gewoon door alles wat er dus gebeurd was. Ik schold haar dan wel eens uit. Niet waar zij bij was, maar bij andere vrienden. Als we het ergens over hadden en ze kwam ter sprake.

Nu heb ik het haar gezegt dat het leek alsof we niet meer nodig waren. We hebben een heel gesprek gehad. Ze heeft het uitgelegt, En dan voel ik me een beetje banketstaaf dat ik zo rottig over haar gedaan heb. Maar heb haar ook duidelijk gezegt dat dat bozigheid wel nog een beetje blijft en heb haar eerlijk gezegt dat ik haar ook uitgescholden heb. Gewoon omdat ik niet wil doen alsof ik het lieverdje ben. Ze had er begrip voor. En van de week gaan we wat doen.

Maar ik weet gewoon niet wat ik nou moet doen.
Ik kan gewoon niet boos blijven.
Maar ik weet dat als ik bij de andere ben het allemaal toch anders is. Nagelbijten / Gniffelen

poes

Re: Wat moet ik hier nou mee??

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 14:28

Dus je doet vriendelijk in haar gezicht nu maar je weet al dat je weer over haar gaat roddelen als ze haar gat draait? Nagelbijten / Gniffelen

Mss moet je eens meer naar jezelf kijken ipv naar je vriendinnen?
Ben je dan kwaad omdat jullie haar minder zagen?

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 18:17

Ik naar mij zelf? ik heb hier niet voor gekozen. Knipoog
Ja, dat gevoel heb ik. Maar het hoeft niet.
Maar heb haar al lang vertelt dat dit gebeurd is.

Omdat ze geen moeite er meer in steekt, daarom ja. Knipoog
Alsof het leek alsof ze wat beters had gevonden...
En ja, ik had meer moeite kunnen doen, maar zei doet dat toch ook niet.
Ik nodig haar ergens voor uit, en ze zou met ons mee gaan en vervolgens ging ze naar iemand anders. Als we haar niet hadden zien lopen dan hadden we dat helemaal niet geweten. Dat ze niet meer kwam opdagen. Misschien dat ze nog had gesmst.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 18:20

Dus jij wordt boos omdat ze het leuk heeft met andere vrienden (naar feestjes)? Moeten mijn vrienden eens bij me proberen, dan kunnen ze meteen opdonderen. Als je je vriendin geen plezier gunt - ookal is het met anderen - dan vind ik dat je jezelf geen vriendin kunt noemen.

Je zegt ''het leek alsof ze wat beters had gevonden'', misschien moet je dan inderdaad eens nagaan of dat niet aan jou ligt. Ik heb ook vrienden gehad waar ik op een gegeven moment gewoon op uitgekeken was en dan verwaterde het, als je het niet meer zo leuk met elkaar hebt dan is het nogal zinloos om te blijven plakken.

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 18:23

Jullie weten helemaal niet hoe de situatie is.
heb ik gezegt dat ze geen plezier met anderen mag hebben: NEE INDERDAAD NIET. Dat heb ik helemaal niet gezegt. Lachen

Hoe zou jij het vinden als een vriendin eigenlijk helemaal niks van zich laat horen.

Als dat zo is zoals je zegt. Dan kan ze dat toch duidelijk zeggen ofniet?

Maar laat maar, dit is allemaal onzinnig.
Jullie kennen de gehele situatie niet eens.
Ga verder nergens meer op in.Knipoog

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 18:25

Misschien is het dan een idee om die situatie eens uit te leggen... Vind dat je een beetje vreemd doet nu. Als wij reacties hadden gegeven in de trant van ''oh je hebt helemaal gelijk'' dan hadden we het zeker wel begrepen?

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 18:26

neeu joh. Maar het is goed. Knipoog
Was een domme actie om dit hier neer te zetten. Knipoog Had het beter alleen met die andere vriendin moeten bespreken.

Jullie denken gewoon anders dan dat ik doe. Knipoog

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 18:31

Ik denk dat wij helemaal niet, of iig niet veel anders denken als je precies zouden weten wat er was gebeurt. Vind het namenlijk een beetje een vaag verhaal en we kunnen moeilijk oordelen als we niet weten wat die vriendin heeft verteld.

lovelygirly schreef:
Nu heb ik het haar gezegt dat het leek alsof we niet meer nodig waren. We hebben een heel gesprek gehad. Ze heeft het uitgelegt, En dan voel ik me een beetje banketstaaf dat ik zo rottig over haar gedaan heb. Maar heb haar ook duidelijk gezegt dat dat bozigheid wel nog een beetje blijft en heb haar eerlijk gezegt dat ik haar ook uitgescholden heb. Gewoon omdat ik niet wil doen alsof ik het lieverdje ben. Ze had er begrip voor. En van de week gaan we wat doen

Als je kort uitlegd wat ze heeft verteld, kunnen we ook vertelen wat onze gedachten dan zijn.