Ik had er eerder al wel eens een topic over geopend. Maar nu nog maar een keer.
Want het blijft eigenlijk gaan zoals het toen was.
De laatste tijd gaat het niet echt bepaald goed tussen ons groepje. We waren altijd een groepje van 3. De 2 beste vriendinnen kregen ruzie. En hierdoor begon tussen mij en een andere vriendin de vriendschap ook een beetje te lijden.
C ging steeds meer naar allerlei feestjes, ging met een andere groep uit waardoor we haar nog amper zagen.
Hier ben ik zo boos om geworden. Dat ik haar eigenlijk steeds minder ging mogen. Gewoon door alles wat er dus gebeurd was. Ik schold haar dan wel eens uit. Niet waar zij bij was, maar bij andere vrienden. Als we het ergens over hadden en ze kwam ter sprake.
Nu heb ik het haar gezegt dat het leek alsof we niet meer nodig waren. We hebben een heel gesprek gehad. Ze heeft het uitgelegt, En dan voel ik me een beetje banketstaaf dat ik zo rottig over haar gedaan heb. Maar heb haar ook duidelijk gezegt dat dat bozigheid wel nog een beetje blijft en heb haar eerlijk gezegt dat ik haar ook uitgescholden heb. Gewoon omdat ik niet wil doen alsof ik het lieverdje ben. Ze had er begrip voor. En van de week gaan we wat doen.
Maar ik weet gewoon niet wat ik nou moet doen.
Ik kan gewoon niet boos blijven.
Maar ik weet dat als ik bij de andere ben het allemaal toch anders is.