Ik en een vriendin zijn zondag naar bobejaanland geweest, er was daar namelijk een feestje (Adrenaline). Mijn vriendin heeft een heel opvallend klein auto'tje. Nu rijden we in het naar huis gaan op de snelweg. Als plots een andere auto (met 4 jongens) naast ons komt rijden. Ja, zij natuurlijk waaien. Ik lachen. Ze raken wat achter, steken ons weer voorbij en waaien weer. Nou ik maar terugwaaien en zo gaat het een tijdje door. Plotseling blijven ze wat achter en halen ons daarna in weer in en blijven naast ons rijden. Ik kijk zo, houd 1 jongen een blad tegen het raam met zijn gsm-nummer op
. Ik kwam even niet meer bij, heb zijn nummer overgetypt en gestuurd. "Haha, wat zijn jullie grappig"Ik kreeg niet metteen antwoord en ze bleven weer wat achter. Rijden ze opeens weer naast ons, maar nu met 3 andere nummers op het blad
. Ik lag echt in een deuk. Plotseling berichtje op mijn gsm, van die ene jongen. Hij vroeg waar ik woonde en wat onze naam was enz. Blijkbaar wonen ze een heel eind van ons (in Gent). Maar het is best wel een leuke jongen. Zaterdag is er weer een evenement waar zij ook zullen zijn. Een kans om ze beter te leren kennen.Ik vind het best wel een grappig verhaal, dit maak je toch niet snel mee.
En ik heb weer een paar vrienden bij