als ik mijn vaatwasser los trek dan komt er echt een hele walm je tegemoed, nu komt dat ws ook omdat hij niet heel vaak draait en de dingen er dus een paar dagen instaan.
maar wie heeft DE tip om die walm tegen tegaan of weet dat er geurblokken in de winkel te koop zijn voor de vaatwasser?
Je kunt ook van die tabletten kopen om hem zo nu en dan eens leeg te laten draaien, dan reinigt ie weer (zeggen ze, misschien is het gewoon een verkooppraatje). Ik laat meestal de deur op een kiertje staan en heb hem ook niet elke dag aan staan.
Ik heb er heerlijke citroen geurblokken in hangen van de supermarkt en ik heb de deur altijd openstaan, behalve met afwassen dan Als de afwas klaar is zet ik altijd direct de deur helemaal open. Toen ik de deur nog niet open had, stonk dat ding ook altijd zo erg. Naar natte hond
als er vaat in staan gewoon alleen effe spoelen om de dag en dan wanneer die vol is helemaal laten draaien. Je hebt een flesje met machine reiniger. en je hebt voor de geur zon ding wat je aan het rekje hangt. beide gewoon in de supermarkt te koop.