Wie is jou grote voorbeeld?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Wie is jou grote voorbeeld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 17:37

Dag lieve Bokkers Doei!

Ik heb al wat topics proberen te vinden door middel van de zoekfunctie.. maar kan niets vinden erover.. Dus vandaar.. Een nieuw topic. Vork

Ik ben wel eens heel erg nieuwsgierig naar wie jij op kijkt. De gene die jij ziet als jouw voorbeeld. En dan hoeft het nog niet eens een heel bekend iemand te zijn. Lachen

Mijn grote voorbeeld is mijn broer die nu ZZ springt. Vind het prachtig om te zien en zelf ook om te springen, mijn recoor staat nu op de 1.20 en hoop toch wel dat ik het ook ooit ga flikken, verder komen in de springsport. Lachen

Wie is jouw grote voorbeeld? En waarom? Haha!
Barst los!

Babeth

Re: Wie is jou grote voorbeeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 17:43

Ik heb niet echt een voorbeeld...

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:32

Dat ben ikzelf Haha!
Ik leer van mezelf. Van m'n fouten, maar ook van dingen die goed zijn gegaan. Hihi, werkt goed Bloos

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:33

mn zus Ja

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:36

Rebel_Jits schreef:
Dat ben ikzelf Haha!
Ik leer van mezelf. Van m'n fouten, maar ook van dingen die goed zijn gegaan. Hihi, werkt goed Bloos

Als je een ego hebt moet je dat NOOIT zo neerzetten..

Kijk, ik ben een enorme fan van mijn spiegel bijvoorbeeld..

zo doe je dat

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:37

Mijn tandarts! Hij heeft me op het rechte pad gezet, en geleerd om in mezelf te geloven. Als ik hem niet ontmoet had zou ik nergens staan.... Ik ben hem eeuwig dankbaar Lovers
Laatst bijgewerkt door lesilla op 01-09-08 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:38

Jos Lansink..

Hoe simpel hij de paarden door het parcours heen stuurt..
..zonder getrek of geschop, gewoon heel eerlijk gereden met een vrij lang teugeltje.
Bovendien heeft hij een fijne stabiele houding.

Zo wil ik het straks ook gaan doen met mijn nu nog onbeleerde jongen Haha!

Buiten de paarden om heb ik eigenlijk alleen grote voorbeelden van hoe het niet moet Clown
Laatst bijgewerkt door Casarell op 01-09-08 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Denise_Tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:47

Toch wel echt mijn moeder Ja
Hoe ze voor iedereen klaar staat, hoe goed ze het probeert voor mijn autistisch broertje !
We liggen vaak overhoop, maar ik heb zeker respect voor haar Lachen

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:56

Mijn moeder Haha! Ze heeft het zo zwaar gehad maar is er altijd voor mij en mijn broer geweest, we hebben altijd op nummer 1 gestaan.
Nu gaat alles een stuk beter en ben ik heel close met mijn moeder. We lijken veel op elkaar en zijn echt vriendinnen. Ik hoop dat mensen later zeggen dat ik op haar lijk, dat zou het grootste compliment zijn wat iemand me ooit kan geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:59

brigitte kaandorp.

wat ik van haar ken (optredens, liedjes, interviews ed.) vind ik haar een prachtvrouw. sterk, zelfverzekerd, humor, creatief, echt zichzelf, ze heeft zelfspot, maar is niet bang om zichzelf kwetsbaar op te stellen. Lachen

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 20:02

Ook ik doe standaart.
Mijn moeder.

Heeft 10 jaar gevochten tegen haar ziekte, psychiatrisch ziekenhuis in, en uit, 10 jaar achter elkaar. Ze herkende ons niet meer, heeft paar keer zelfmoord proberen te plegen, met overdosis medicijnen. Artsen hadden haar opgegeven. Als ze weer ver heen was, moest ze weer een paar maanden even weg.
En ze heeft toegehapt toen er andere medicijnen waren, elke arts raadde het haar af, heeft doorgebeten, slikt nu al een jaar die medicijnen en ik heb al een jaar mijn moeder terug. En ons herkent ze weer. Ze heeft doorgebeten, laat zien wie ze is, en ze staat weer elke dag voor ons klaar. Ik weet nu pas wat ik miste, toen ze er toen niet was Ach gut

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 21:59

Ik weet het niet. Ik bewonder wél mensen, vooral m'n ouders en m'n opa. Mijn vader heeft het boerenbedrijf van m'n opa en m'n opa's broer overgenomen, is gegroeid van zo'n 50 koeien naar nu 110 koeien. Boer zijn is niet makkelijk, en zal ook nooit makkelijk worden.
Tussendoor heeft ie genoeg meegemaakt, niet alleen qua bedrijf/dierziektes of regelingen, maar ook familie en andere dingen.
Toch is ie nog steeds mijn papa, heeft plannen voor de toekomst, is nog lang niet uitgeboerd...

Mijn opa omdat hij heel oud is, heel veel mensen is kwijt geraakt maar toch nog gewoon goed in het leven staat.

Maar echt een voorbeeld nemen aan hun doe ik niet. Denk dat mijn karakter door hun is gevormd, en dat ik niet moet opgeven wanneer het even tegenzit.