gedicht: de pijn en de kracht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karenenditty

gedicht: de pijn en de kracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 16:03

Vechten tegen pijn, een leven lang
stop vechten met elkaar, jullie maken me bang
snappen jullie mij nu, waarom ik ben weggegaan
nu heb ik daardoor de kracht, de kracht om te blijven staan

moet het even kwijt en het is niet zo leuk allemaal. mijn moeder is op dit moment verdwenen en ik krijg ook niet te horen van het psychiatrische ziekenhuis waar ze op is genomen of ze aanwezig is. ze mag elk weekend naar huis als ze op zondag terug komt. maar gister belde ze me vanuit de auto huilend dat ze niet meer wilde leven... Verdrietig
mijn vader en zij zijn gescheiden en mijn vader is in mei 2008 hertrouwd. toen is mijn moeder slechter dan ooit geworden. mijn broertje is 19 en heeft add, een ongeleid projectiel met een concentratieboog van een centimeter. mn broertje is uit huis geplaatst omdat hij bij onbegrip gaat slaan, allemaal geeft het een hoop problemen.
ik mag het op lossen.... en ik kan even niet meer. wat moet ik met een vader een broertje en een moeder die op mij steunen. wat kan ik doen? ik zou willen dat ik net als toen ik klein was gewoon kon doen alsof ik het niet snapte, ondertussen ben ik dat wat mijn moeder moet zijn; degene die zegt dat het goed komt...
ik weet het niet meer, heb gewoon ook iemand nodig die dat tegen mij zegt...

Zonnebloem

Re: gedicht: de pijn en de kracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:19

Ik begrijp even niet hoe het zit met je moeder, is ze nu in het ziekenhuis, of weet je dat niet?
Ik wil je wel heel veel sterkte wensen, .
Miss zelf ook eens met iemand praten, dit is geen gezonde situatie voor je...

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 23:26

Eindelijk bericht. Ik wist niet waar mijn moeder was. maar eindelijk nam ze op. ze is waar ze moet zijn. Ik zelf heb begeleiding niet omdat ik vanuit mij op een depressie afstoom maar omdat iedereen om mij heen aan me trekt. dat was een erg goed punt maar ik weet niet zo goed verder meer wat ik verder moet doen aan de situatie. ben ontploft tegen mijn vader en mijn broertje en heb de leiding van het opvanghuis van mn broertje erbij gehaald, dus nu is het maar afwachten wat het doet...

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 00:00

ik zou als ik jou was meteen om hulp vragen bij de begeleider die je helpt. Dit kan voor jou niet zo langer doorgaan en je hebt echt hulp nodig.
Woon je nog thuis bij je vader of op jezelf?
goed dat je hebt gezegd tegen je vader en broer dat jij ook problemen hebt en zij niet alleen op jou mogen rusten.
Nu heel snel hulp vragen, zo kun je er denk ik niet uit komen.
Alleen praten kan al helpen!