Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Mandy_89 schreef:Zijn ex is toen erg boosgeworden en half doorgedraaid. Hij heeft haar toen bij de armen gepakt en tegen haar gezegt dat ze rustig moest worden. Maar dat werd ze niet, en is het hem gaan !bijten! , ze wou hem toen niet loslaten, en hij heeft van de pijn haar geslagen zodat ze losliet. Vind dat hij daar ook recht voor had.

VivaLaVida schreef:Mandy_89 schreef:Zijn ex is toen erg boosgeworden en half doorgedraaid. Hij heeft haar toen bij de armen gepakt en tegen haar gezegt dat ze rustig moest worden. Maar dat werd ze niet, en is het hem gaan !bijten! , ze wou hem toen niet loslaten, en hij heeft van de pijn haar geslagen zodat ze losliet. Vind dat hij daar ook recht voor had.
en met zo iemand had hij 4,5 jaar?
Ik krijg het gevoel dat jouw vriend zelf ook niet helemaal heilig is..
Er zullen heus wel 2 kanten aan zitten. Okee kampers zijn vaak niet erg makkelijk om vanaf te komen als je ze eenmaal boos hebt gemaakt, en die zijn al helemaaal niet heilig. maar toch krijg ik het idee dat dit een beetje een erg eenzijdig verhaal is.

Je kan haar heel erg goed hebben
Maar als ze ruzie metiemand heeft, kan je beter zorgen dat je aan haar kant staat
of iig uit de buurt blijft xD

Sjaap schreef:Ik snap niet waarom je zo perse moet vermelden dat het kampers zijn..... ? Kan aan mij liggen hoor..
__Possie__ schreef:Echt meid als ik jou was zou ik me echt niet weg laten treiteren van waar je nu woont evenals moet je vriend ook niet laten gebeuren echt niet.
Ik weet precies hoe kamperfamilies in mekaar steken ben jaren lang opgegroeid ermee en had er zo mn vrienden. Maar goed, kamperfamilies zullen overal en altijd onder de politie etc vandaan komen wat je ook tegen ze doet of zegt. Maar wat je vooral moet zijn tegenover ze wees sterk laat zien dat je niet bang voor geen enkele van hen bent. Want zodra je dat laat blijken nemen hen je gigantisch onder de loep en kan het heel wat jaren duren voordat ze wederom echt ophouden.
Trek je grensen wees sterk en stap op ze af ook al zijn hun met een groep en jij met je vriend. Gewoon doen je laat je toch niet weg jagen door zulk soort soort.
Maar goed als het aan mij zou liggen zou ik zo voor jullie op ze af stappen ''wat willen ze je aandoen het is alleen maar pure bangmakerij wat ze doen'', daardoor worden er vele mensen bang voor kamperfamilies wat ik dus echt niet begrijp. 'T zijn maar gewone mensen net als jij en ik nergens om bang voor te zijn lijkt me.
Als je hulp nodig hebt en als niet al te ver weg is zou ik er zo voor jullie naar ze toe rijden
). Zolang je vriendjes bent is alles goed en steunen ze je... maar krijg je het aan de stok,
maar die man dreigde mijn vader met de dood en hij is al vaker opgepakt door de politie vanwege geweld of dreigingen... sja geen grootspraak dus... en mijn vader is juist een enorme goedzak, veel te lief voor deze wereld zeggen wij wel.

Tallie_Ho schreef:Ik zou een straatverbod tegen dat tuig aanvragen. En ze zodra ze in de buurt komen op laten pakken.. maar daar kan je ze ook weer heel pissig mee maken.
Verhuizen is een optie. Maar als ik dit zo lees word ik eerder pissig.. Het is verdomme toch niet te geloven he, dat tuig komt werkelijk overal mee weg.. Politie is vaak bang voor dat soort lui en niemand die er wat aan doet.. Belachelijk..