last van kamperfamilie en aanhang, help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandy_89

last van kamperfamilie en aanhang, help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 12:07

Hoi Allemaal,

Ik loop nu sinds een jaar met mijn super lieve vriend, we hebben het super samen.
Maar een bepaalde groep valt ons steeds lastig.

Mijn vriend heeft hiervoor met een meisje uit een kamperfamilie 4,5 jaar gelopen.
Op een avond hadden ze een feestje en toen ze thuiskwamen, wou mijn vriend wat muziek aan zetten, naast de radio stond een dure vaas, die hij per ongeluk om stootte.
Zijn ex is toen erg boosgeworden en half doorgedraaid. Hij heeft haar toen bij de armen gepakt en tegen haar gezegt dat ze rustig moest worden. Maar dat werd ze niet, en is het hem gaan !bijten! , ze wou hem toen niet loslaten, en hij heeft van de pijn haar geslagen zodat ze losliet. Vind dat hij daar ook recht voor had.

Daarna na een hoop gedoe, is hij weer thuiskomen wonen, om zijn leven weer op te pakken.
Bijna een jaar later heeft hij mij ontmoet, hij heeft me naar een week het hele verhaal verteld, en ook dat hij nu last heeft van haar familie.

Nu dus bijna 2 jaar later heeft hij nog steeds last van ze. Zaterdag nacht was het weer zover, we hadden een leuk buurtfeest. Maar om half 4 begon de hond thuis ineens te blaffen. Dus ik ben gaan kijken wat er was, en toen zaten er 4 van die gasten voor mijn huis! Mijn vriend heeft direct de politie gebeld, want ze moesten hem hebben. Ik ben samen met een andere jongen uit de buurt die kant opgelopen, die jongen ging met ze praten, en zodoende kon ik snel erlangs glippen en naar binnen om mijn ouders wakker te maken, want die lagen al in bed.

Mijn moeder is toen met die jongens gaan praten. Die ene zat te dreigen dat als mijn vriend niet kwam ze zijn auto kapot gingen maken. Wat ik ervan begreep wouden ze hem zoals ze dat zeiden ''van het lijden verlossen''
Ik weet nu helemaal niet meer wat we er nog aan kunnen doen.
De politie wordt iedere keer ingeschakeld, maar ze kunnen iedere keer weer ontkomen, omdat er geen bewijs is.

Zo gaat dit dus al bijna 2 jaar lang.

Ik moest dit verhaal even kwijt, en ik vraag me af of er ook andere mensen zijn die zoiets mee maken/hebben gemaakt.
En wanneer houd dit op?!

Ze weten waar hij woont, ze weten waar ik woon, en ze weten waar hij werkt...

Groetjes Mandy

Wesco

Re: last van kamperfamilie en aanhang, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:11

Ik zou er dan toch eens over nadenken om te gaan verhuizen, want als ze het al 2 jaar volhouden dan gaat het nog wel even door.

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:11

Ik zou bijna zeggen pak je spul in en ga in een ander deel van Nederland wonen. Ik ben nl bang dat je hier niet af komt.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:15

Ik zou een straatverbod tegen dat tuig aanvragen. En ze zodra ze in de buurt komen op laten pakken.. maar daar kan je ze ook weer heel pissig mee maken.

Verhuizen is een optie. Maar als ik dit zo lees word ik eerder pissig.. Het is verdomme toch niet te geloven he, dat tuig komt werkelijk overal mee weg.. Politie is vaak bang voor dat soort lui en niemand die er wat aan doet.. Belachelijk..

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:50

Inderdaad zoals Tallie_Ho zegt, een straatverbod aanvragen. Ja

Bij m'n vader op 't werkt loopt ook een vervelend mannetje rond, die valt bewoners lastig. Maar omdat hij het slim speelt, kan de politie niets doen en kan hij z'n gangetje gaan. Nu hebben ze het voorelkaar dat hij niet meer in het gebouw en rondom het gebouw mag komen. Doetie het wel, dan is ala minuut de politie er en hangt hij...

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 12:59

ook voor een straatverbod moet voldoende bewijs zijn .
En als je dat hebt wil het niet zeggen dat het dan werkt .
er zijn er genoeg die daar lak aan hebben en dus ook weg zijn voordat de politie er is .

lastige situatie .
Vriendin van mij heeft iets soortgelijks meegemaakt en het enige wat bij haar hielp is negeren .
totaal geen blik of woord waardig gunen op gegeven moment is de lol er dan ook vanaf .
Of je vriend moet er gewoon keer naartoe gaan en voor zover mogelijk een gesprek aangaan .

iig nooit laten blijken dat je bang bent oid want dan is de kick te groot en blijven ze bezig.

succes ermee .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:10

Pfff...wat een rotsituatie! Lijkt me niet dat jullie hier makkelijk vanaf komen! Ik ga mee met Jeanette: als je de kans ziet, lekker naar een andere plaats verhuizen!

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:22

Ik zou niet verhuizen, kom nou, jezelf een beetje weg laten treiteren. Ik heb zelf een soort gelijke situatie meegemaakt, ik woonde in zo'n soort buurt en kwam zelf van een kakkerswijk. Ben echt getreiterd en gedaan. Telkens aangifte gedaan, hielp niets enz. tot ik 1 van de kinderen(17) van die persoon, echt met zijn bek op de straat stenen heb laten belanden. Dat was niet oke, maar ze zagen wel 1 dat ik het spuugzat was. Ook heb ik gewoon een grote bek opgezet. meestal blijft het bij dit soort personen alleen maar bij bedreigen. Dus ik ben gaan terug dreigen. Uiteindelijk zijn ze ermee gestopt en nu heb ik er geen last meer van.
Ik vind wel dat je anders eens slachtoffer hulp moet gaan zoeken, want dan sta je dadelijk sterker in je schoenen, mocht er wel wat gebeuren en die mensen, kunnen je ook verder helpen wat je ermee aan moet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:29

Mandy_89 schreef:
Zijn ex is toen erg boosgeworden en half doorgedraaid. Hij heeft haar toen bij de armen gepakt en tegen haar gezegt dat ze rustig moest worden. Maar dat werd ze niet, en is het hem gaan !bijten! , ze wou hem toen niet loslaten, en hij heeft van de pijn haar geslagen zodat ze losliet. Vind dat hij daar ook recht voor had.

en met zo iemand had hij 4,5 jaar?

Ik krijg het gevoel dat jouw vriend zelf ook niet helemaal heilig is..
Er zullen heus wel 2 kanten aan zitten. Okee kampers zijn vaak niet erg makkelijk om vanaf te komen als je ze eenmaal boos hebt gemaakt, en die zijn al helemaaal niet heilig. maar toch krijg ik het idee dat dit een beetje een erg eenzijdig verhaal is.

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:32

VivaLaVida schreef:
Mandy_89 schreef:

en met zo iemand had hij 4,5 jaar?

Ik krijg het gevoel dat jouw vriend zelf ook niet helemaal heilig is..
Er zullen heus wel 2 kanten aan zitten. Okee kampers zijn vaak niet erg makkelijk om vanaf te komen als je ze eenmaal boos hebt gemaakt, en die zijn al helemaaal niet heilig. maar toch krijg ik het idee dat dit een beetje een erg eenzijdig verhaal is.

Dit heb ik dus ook het idee.
Aan een verhaal zitten 2 kanten en die lui zijn uberrechtvaardig om het maar netjes te zeggen. Misschien kun je hun kant ook eens aanhoren

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 17:00

Ik snap niet waarom je zo perse moet vermelden dat het kampers zijn..... ? Kan aan mij liggen hoor..

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 17:43

Kampers, daar kom je dus echt niet snel van af! Hun laten zich echt niet intimideren, door de politie of een hele groep, het maakt ze niks uit!

Je moet gewoon voet bij stuk houden en zeker niet aan hun gedrag toegeven!

Mandy_89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 17:45

Omdat dat toch een ander type volk is dan normaal, nu zullen niet alle kampers zo zijn, maar zij wel.

Toen mijn moeder met 1 van die gastjes aan het praten was kwam het erop neer dat het verhaal gewoon klopt, maar dat ongeacht of zij begonnen is hij haar niet had moet slaan, en dat hij daardoor dus niet meer mag leven volgens hun.

Ons leven wordt er wel flink door beinvloed, en dat is gewoon niet leuk.

De enige oplossing die er is is ze allemaal af laten maken, maarja... dan ben je geen haar beter dan dat zij zijn..

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:10

ik geloof niet dat dat de enige oplossing is, helemaal niet zelfs. Af laten maken kan niet bij mensen, en zulke gedachten moet je niet hebben.
Serieus gesprek aangaan met de politie en exact vertellen wat er is gebeurt. Dat moet je eerste stap zijn. Ook vertellen dat ze je vriend met de dood bedreigen

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:21

Verhuizen is idd niet zon slechte optie Nagelbijten / Gniffelen
ben je er iig van af!
Een kennis van mij is ook kamper Lachen Je kan haar heel erg goed hebben Lachen Maar als ze ruzie metiemand heeft, kan je beter zorgen dat je aan haar kant staat Nagelbijten / Gniffelen of iig uit de buurt blijft xD

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:30

Echt meid als ik jou was zou ik me echt niet weg laten treiteren van waar je nu woont evenals moet je vriend ook niet laten gebeuren echt niet.

Ik weet precies hoe kamperfamilies in mekaar steken ben jaren lang opgegroeid ermee en had er zo mn vrienden. Maar goed, kamperfamilies zullen overal en altijd onder de politie etc vandaan komen wat je ook tegen ze doet of zegt. Maar wat je vooral moet zijn tegenover ze wees sterk laat zien dat je niet bang voor geen enkele van hen bent. Want zodra je dat laat blijken nemen hen je gigantisch onder de loep en kan het heel wat jaren duren voordat ze wederom echt ophouden.

Trek je grensen wees sterk en stap op ze af ook al zijn hun met een groep en jij met je vriend. Gewoon doen je laat je toch niet weg jagen door zulk soort soort.

Maar goed als het aan mij zou liggen zou ik zo voor jullie op ze af stappen ''wat willen ze je aandoen het is alleen maar pure bangmakerij wat ze doen'', daardoor worden er vele mensen bang voor kamperfamilies wat ik dus echt niet begrijp. 'T zijn maar gewone mensen net als jij en ik nergens om bang voor te zijn lijkt me.

Als je hulp nodig hebt en als niet al te ver weg is zou ik er zo voor jullie naar ze toe rijden Knipoog

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:33

Ik zou t niet uitdagen, en ik niet verhuizen, nou belazer.. Je laat je niet wegjagen door dat gedoe.. denk ik dan.. Geld, geld!

Wat kan je doen, een straat verbod aan vragen kláár.. Dit soort mensen pakken zichzelf wel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 20:08

Als je gezeik met een kamper hebt moet je er gewoon naartoe gaan en uitleggen dat het vervelend is en dat je geen gezeik wil.
Meestal is het dan al goed.. Het zijn echt mensen die van heeel boos ineens weer naar normaal kunnen gaan (en andersom)
politie hefet echt geen zin hoor....
haha... ben ook weleens naar de politie gegaan toen mijn ex en ik bedreigd werden en opgelicht.. ze deden er geen flikker aan, terwijl wij 1 van de tientallen(!) gedupeerden waren die aangifte hadden gedaan. zelfs toen we met adres en al kwamen van het bedrijd dat was verhuisd/gevlucht deden ze nog niks!!
en ja het was ook geen bedreiging te noemen dat ie voor de deur zou staan als ie zeker wist dat alleen wij thuiswaren.. sochtends heel vroeg of savonds heel laat...met iets bij zich...

hetzou alleen letterlijk een bedreiging zijn als ie zei dat ie ons dood ging maken.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 11:19

Sjaap schreef:
Ik snap niet waarom je zo perse moet vermelden dat het kampers zijn..... ? Kan aan mij liggen hoor..

Dat snap ik ook niet. Dit is toch echt over 1 kam scheren.
Niet alle kampers zijn goed volk maar ook niet alle kampers zijn slecht volk. Die situatie die jij nu schrijft heb ik ook bij niet kampers gezien en dan nog een stapje erger. Vrouw beet man, man beet vrouw, ze gooide met servise etc. Mekaar half doodslaan, mekaar bedreigen, mekaar stalken etc etc.

Dus het woordje kampers kun je wel weg laten dat gebeurt net zo goed onder " normale " mensen.

Ik heb aangetrouwde familie op het kamp en woon zelf nu ook in een wagen dus ik weet heel veel Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 11:21

__Possie__ schreef:
Echt meid als ik jou was zou ik me echt niet weg laten treiteren van waar je nu woont evenals moet je vriend ook niet laten gebeuren echt niet.

Ik weet precies hoe kamperfamilies in mekaar steken ben jaren lang opgegroeid ermee en had er zo mn vrienden. Maar goed, kamperfamilies zullen overal en altijd onder de politie etc vandaan komen wat je ook tegen ze doet of zegt. Maar wat je vooral moet zijn tegenover ze wees sterk laat zien dat je niet bang voor geen enkele van hen bent. Want zodra je dat laat blijken nemen hen je gigantisch onder de loep en kan het heel wat jaren duren voordat ze wederom echt ophouden.

Trek je grensen wees sterk en stap op ze af ook al zijn hun met een groep en jij met je vriend. Gewoon doen je laat je toch niet weg jagen door zulk soort soort.

Maar goed als het aan mij zou liggen zou ik zo voor jullie op ze af stappen ''wat willen ze je aandoen het is alleen maar pure bangmakerij wat ze doen'', daardoor worden er vele mensen bang voor kamperfamilies wat ik dus echt niet begrijp. 'T zijn maar gewone mensen net als jij en ik nergens om bang voor te zijn lijkt me.

Als je hulp nodig hebt en als niet al te ver weg is zou ik er zo voor jullie naar ze toe rijden Knipoog

Waarom praat je over families alsof elke kamper familie slecht volk is.
Dat is echt onzin. Ja er zijn zat slechte kampers. Maar ook zat goede. Er zijn ook zat slechte " normale" mensen net als zat goede " normale " mensen.

Waarom moet men toch altijd gelijk iedereen over 1 kam scheren.

sjanetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 11:22

Wees niet bang, misschien een beetje groot praat.. Anders was er allang wat gebeurt in die 2 jaar.. !

Suc6

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 11:32

Denk dat je vaak bij kampers hebt dat je niet te maken hebt met 1 persoon, maar dat je de familie er ook bij krijgt als je ruzie hebt met ze.
Zo ervaar ik dat met al het volkse volk zeg maar (nee niet dicrimineren, ik neem het heel ruim met die term Knipoog ). Zolang je vriendjes bent is alles goed en steunen ze je... maar krijg je het aan de stok,
met 1, krijg je het aan de stok met ze allemaal. En ze bijten aardig in je vast.
En tuurlijk heb je uitzonderingen, maar voor het merendeel geldt het wel zo aangezien ze ontzettend close zijn met elkaar en vaak woont de familie ook erg dichtbij elkaar. Wat natuurlijk erg gezellig is, heb niets tegen volkse mensen. Ze kunnen namelijk een verd*md goed feestje bouwen! Haha!

Ik zou zeggen, probeer eerst een gesprek met ze aan te gaan van mij part met meneer agent erbij. Zo hebben wij het ook opgelost met onze volkse stalkers. Het zijn echt redelijke mensen, mits er iemand bij is die de boel kan sussen. Ik ervaar het ook als mensen met echt 2 kanten, heel normaal maar ook licht ontvlambaar. Dus gewoon iemand erbij die ze kan kalmeren. Het is overigens bij ons nu rustig Lachen maar die man dreigde mijn vader met de dood en hij is al vaker opgepakt door de politie vanwege geweld of dreigingen... sja geen grootspraak dus... en mijn vader is juist een enorme goedzak, veel te lief voor deze wereld zeggen wij wel.
maar goed meneer agent heeft een goed gesprek bij die mensen thuis gehad en wij kunnen elkaar zelfs nu gewoon groeten Knipoog

Werkt dat niet? sja verhuizen klinkt dan helemaal zo gek nog niet Nagelbijten / Gniffelen

ennee een straatverbod werkt niet. Je hebt dan juist extra kans op escalatie waarbij het wel mis kan gaan. Er is een onderzoek gedaan over de werking van het straatverbod en het bleek dat mensen na een straatverbod in de eerste maand (?) meer gevaar liepen dan voor het straatverbod.

Johanna01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 14:30

Ik kom van het kamp af, waar bij zijn net als jullie en niet anders.. Je hebt aardige kampers en je hebt van die asociale krengen. verder god dat wijf was volgens mij echt doorgedraaid !

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 14:40

Zoals al paarkeer vermeld is, met kampers en andere close families is het gewoon een feit, heb je met eentje problemen heb je met die hele familie problemen.
Mogen ze je zullen ze ook altijd voor jou opkomen, je hebt er twee kanten aan.

Volgende keer als ze dreigen die auto te slopen laat ze lekker gaan joh maak er paar mooie foto's van en ga daarmee naar de politie, kan je in elk geval iets aan tonen.
Of laat de politie erbuiten en pak ze zelf aan met een groepje, houdt er dan alleen wel rekening mee dat je ooit een keertje alleen bent als je ze tegen komt Huilen van het lachen

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 15:25

Tallie_Ho schreef:
Ik zou een straatverbod tegen dat tuig aanvragen. En ze zodra ze in de buurt komen op laten pakken.. maar daar kan je ze ook weer heel pissig mee maken.

Verhuizen is een optie. Maar als ik dit zo lees word ik eerder pissig.. Het is verdomme toch niet te geloven he, dat tuig komt werkelijk overal mee weg.. Politie is vaak bang voor dat soort lui en niemand die er wat aan doet.. Belachelijk..

helemaal mee eens,tis echt belachelijk en je komt er niet makkelijk meer vanaf Boos!
sterkte