Grote enveloppen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ier

Grote enveloppen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 18:49

Om verzendkosten te drukken willen mensen vaak dat zoveel mogelijk in een grote envelop wordt verstuurd, prima. Nu vroeg ik me af; waar koop je behalve het postkantoor deze enveloppen & wat voor prijskaartje zit daar aan? Het liefst koop ik dan gelijk een 'wat grotere hoeveelheid' grote enveloppen.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties..!

Marieke_K

Re: Grote enveloppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:50

Bij kantoorgroothandels en boekhandels zoals de Bruna verkopen ze grote enveloppen. Prijs durf ik niet te noemen.. geloof een paar euro voor 5 enveloppen.

Stephanie87

bij de action heb je voor geloof ik net aan 1 euro wel een aantal van die A4 formaat enveloppen. Succes

LisaB

Maar je betaald toch per gewicht?
Je kunt ze kopen bij de Action, scheeld erg veel geld vergeleken bij de postkantoren

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:52

idd, je hebt denk ik het meeste succes bij een winkel als Action als particulier zijnde.
Wij als bedrijf zijnde zijn per doos met a4 een dikke 20 euro excl btw kwijt

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:52

LisaB schreef:
Je kunt ze kopen bij de Action, scheeld erg veel geld vergeleken bij de postkantoren

ja, maar enveloppes passen vaak door de brievenbus, dus dat is goedkoper als pakketpost wat dus niet door de brievenbus kan. Lachen

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 18:53

Okee, bedankt!
Ga ik morgen is een Action opzoeken in Den Haag!!

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:54

zorro schreef:
LisaB schreef:

ja, maar enveloppes passen vaak door de brievenbus, dus dat is goedkoper als pakketpost wat dus niet door de brievenbus kan. Lachen

Mits je ze niet te vol propt.. In een grote enveloppe past wel iets, maar veel dingen moeten toch via pakketpost, die gleuf van de brievenbus is echt niet groot. Mits je a4 papierwerk verzend of hele platte spullen.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:59

Bij de Hema verkopen ze ze ook en je moet ze inderdaad niet te vol stoppen want dan passen ze nog niet door de bus

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 19:17

Die van de Action zijn lekker betaalbaar, maar véél zwakker dan die van de boekhandel, dus hou daar wel rekening mee als je gaat verzenden Knipoog Ze moeten inderdaad door de brievenbus blijven passen en dat houd in dat ze maximaal 3,2 cm dik mogen zijn Lachen

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 19:26

Ik heb normale A-4 en masterenvelopen A-4 bij de bruna vandaan. Die master zijn een stuk steviger, dat heb ik vandaag wel gemerkt met een singel die de envelop in moest. Na 2 normale grote enveloppen gescheurd te hebben, heb 1 steviger gepakt en nu is ie op de post.

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 19:26

Alwiene schreef:
Die van de Action zijn lekker betaalbaar, maar véél zwakker dan die van de boekhandel, dus hou daar wel rekening mee als je gaat verzenden Knipoog Ze moeten inderdaad door de brievenbus blijven passen en dat houd in dat ze maximaal 3,2 cm dik mogen zijn Lachen

Ik heb sowieso de gekke neiging om alle brievenbus post zowat met 1 rolletje plakband per envelop te doen dus daar maak ik me niet megadruk om, hahaha.

Maar bedankt voor je reactie in ieder geval. Haha!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 21:05

idd de gleuf van de brievenbus is maar heel klein en smal dus vaak lukt het verzenden nog niet in een grote envelop Lachen