Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wendyashley schreef:Hey vind het ten 1e leuk om te weten dat ook jij je partner op RP hebt gevonden, en ten 2e herken ik hier iets in alleen dan van mijn kant.
Ik stond zeker al een jaar ingeschreven bij RP en had ook mensen daarop waar ik gewoon af en toe mee mailde om te weten hoe hun acties op RP verliepen. Ik heb inmiddels al een tijd wat met een jongen die ik vrij snel op RP heb leren kennen(wij waren eerst vrienden en uiteindelijk hebben we nu een relatie)ondanks dat zat ik af en toe nog op RP omdat ik nog contact had met die anderen en omdat ik elke dag wel die match mailtjes kreeg. Uiteindelijk heb ik me afgemeld maar ik stond ook nog ingeschreven bij mooiemensen.com, ook die heb ik afgemeld maar na een paar maanden werd ik gewoon weer aangemeld omdat ze 1 of andere actie hadden. Nu krijg ik nog steeds van die mailtjes met hoeveel matches ik heb dus zo nu en dan meld ik me even aan om alles te wissen. Gelukkig verloopt die actie over 1 week en heb ik er verder niet veel last van, maar toch irritant als je op de bank zit en je steeds melding krijgt van zo'n site. Mijn vriend is gewoon op de hoogte van dit alles omdat hij het mij gevraagt heeft. Als ik jou was zou ik het dus op een normale manier aan je vriend vragen want misschien is het allemaal heel onschuldig en heeft hij bijv. net als ik had nog contact met wat mensen waar verder totaal geen bedoeling bij aanwezig is. Ik zou het dus gewoon vragen want jezelf erover druk maken schiet ook weinig op. Veel succes ermee
Elaine schreef:Je kan ook tussen neus en lippen doorvragen of hij nog weleens op RP komt ?
Elaine schreef:Precies. Als hij zegt dat hij er al maanden niet is geweest is er iets niets pluis
jolentinus schreef:ik denk dat je meer het idee van wendywashly moet aanhouden. kan zo maar zijn dat hij toevallig nog lid is.
ik zou gewoon zeggen: ik heb me ook maar afgemeld bij relatieplanet.. het nou toch al wat leuks gevonden.. al die matches ook. en dan afwachten wat hij zegt. en dan vraag je, krijg jij ook altijd nog mailtjes of ben je niet lid?
criollolover schreef:he ik heb een idee, ken je niet iemand die ook op die site staat?
of je maakt een profiel aan op een andere pc, en dan zoek je contact met hem! heb je gelijk je antwoord, anders wou ik het wel doen, maar ik ben gestopt met internet daten...
Zonnetje81 schreef:Om te zien of hij inlogt moet jij dat ook doen....hij kan precies hetzelfde denken
CD28 schreef:Heel herkenbaar! Ik heb sinds kort ook een contact via RP. Zelf zou ik het liefst willen dat we allebei onze profielen wissen maar ik durf het nog niet voor te stellen. Heb mezelf nog een maand gegeven.. daarna ga ik het aankaarten. Hoop natuurlijk dat we dan nog bij elkaar zijn. Maar als ik heel eerlijk ben vind ik het niet leuk dat hij elke dag nog inlogt... Ik probeer zo min mogelijk in te loggen... Hou mezelf voor dat hij ook op straat iemand tegen kan komen...