Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
lissisanne schreef:ik niet, zijn er foto's van gemaakt?
als er zoveel mensen ze gezien hebben kan het haast niet verzonnen zijn toch?
ik ben benieuwd.
) 

wij in de ban van de UFO's
Citaat:een UFO is het altijd... een Unidentified Flying Object... dat is het totdat men weet wat het is
). Waarschijnlijk is het iets heel simpels en zoeken de mensen naar iets veel moeilijkers, of iemand heeft echt van alles uit de kast gehaald om iets 'geheimzinnigs' te laten zien. Daar is diegene dan in geslaagd....

MandyR schreef:Neemt niet weg dat ik wel het idee heb dat er meer is dan dat wat we dagelijks kunnen zien. Heb alleen nog nooit het bewijs gezien.
The truth is out there.................

Sence schreef:Tijdje terug, zat ik buiten en het was al donker. In eens zag een een bolletje (leek grote ster) wat recht voor zich uit bleef vliegen. Ik bleef het volgen, tot dat het ineens was verdwenen. Of het een UFO is, weet ik veel, maar vond het wel interessant om te zien
_Tamara schreef:Sence schreef:Tijdje terug, zat ik buiten en het was al donker. In eens zag een een bolletje (leek grote ster) wat recht voor zich uit bleef vliegen. Ik bleef het volgen, tot dat het ineens was verdwenen. Of het een UFO is, weet ik veel, maar vond het wel interessant om te zien
Misschien was dat het Space Center (ofzo)? Dat is een soort labaratorium in de lucht uit de VS.
Sence schreef:_Tamara schreef:Zou best wel eens kunnen!
Alles lijkt ook op een ufo als t ver weg is en beweegd
Dat had ik pas ook, fietste naar school en zag een puntje heen en weer gaan. Vroeg het aan mijn sterrenkunde leraar en volgens hem was het dat ding, die wordt vaak aangezien voor UFO's enzo. Maar hij gaat licht geven als de zon op dat ding komt.
Geloof niet zo in marsmannetjes