Ik ken die jongen echt al zooooo ontzettend lang, hij is er eigenlijk altijd al geweest.
Ik heb bij hem op de peuterschool gezeten, in de kleuterklas, eigenlijk heel de basisschool, op de middelbare zaten we in de onderbouw ook samen en in de bovenbouw gingen we ook nog regelmatig met elkaar om.
We hadden ook vaak leuke filmavondjes of gingen samen de stad in of naar Drievliet o.i.d.
Dus gisteravond zat ik met hem op MSN en het gesprek kwam er dus ineens op dat hij geopereerd moest worden!

Ik viel bijna achterover van m'n stoel, want ik dacht dat er iets ernstigs aan de hand was ofzo. *shock*
Maar hij vertelde me dus dat hij zich om wil laten toveren tot vrouw

Hoewel ik eigenlijk al heel mn leven wist/dacht dat hij als 'homo' uit de kast zou komen had ik er eigenlijk nooit over nagedacht dat dit het natuurlijk ook wel eens zou kunnen zijn.
Een beetje verbijsterd reageerde ik nog: "Serieus???" of zit je me nou echt vet in de zeik te nemen?!

Nou ja, na 2 seconden kwam ik weer bij zinnen en bedacht ik me "natuurlijk meent hij dit, kom op! het is X!"

Heb er toen nog even met hem over nagepraat en allemaal nieuwsgierige vragen erop los gelaten
Uiteindelijk maar gezegt dat ik van hem hou en blij voor hem ben dat hij dit gaat doen

En aan de ene kant ben ik ook echt ontzettend blij voor hem, ik denk dat dit echt bij hem past en hem zeg maar 'compleet' maakt, maar aan de andere kant is het toch eigenlijk ook wel een beetje een raar idee dat degene die je altijd al als 'man' kende straks ineens een 'vrouw' zal zijn.
hihi, ik moest in ieder geval even mijn verhaal kwijt!

Want hoewel ik het totaal niet erg of raar vindt ofzo... maakt het stiekem toch wel een enorme indruk op me.