Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
suuzepuus schreef:

Alet74 schreef:Ikea is inderdaad goedkoop, maar uiteindelijk heb je er niets aan. We horen er zoveel slechte verhalen over, dingen die zomaar kapot gaan etc. Mijn ouders hebben een keukenzaak in Friesland (http://www.kitchenencook.nl), ik het het even voor je na gevraagd. Hoeveel procent er af valt te dingen valt zo niet te zeggen, we weten niet waar je de keuken hebt laten tekenen. Het verschilt per bedrijf, en de een geeft nou eenmaal meer korting als de ander.IKEA: goedkoop, goed (althans, dat vind ik wel), maar niets te bedingen (helaas). Wel goede service als er iets mis mocht gaan!
Kwaliteit schijnt ook overal ongeveer gelijk te zijn. Alleen krijg je bij de duurdere zaken meer keus, betere apparaten.. MysticTinker schreef:Kwaliteit schijnt ook overal ongeveer gelijk te zijn.
Huertecilla schreef:Moraal van dit verhaal: over smaak valt niet te twisten en dus ook niet over wat je daar aan uit wil geven. Gebruiksgenot echter is direct afhankelijk van de degelijkheid dus bezuinig dáár niet op.
hc
) volgens een aantal IKEAkeuken eigenaren, hebben we toch besloten iets meer uit te geven.
BitchyWitchy schreef:Oeps....... Dat lijkt wel op mijn keuken vorig jaar HC!!!