Tijdje terug een topic geopend over dat we wel érg lang op mijn laptop moesten wachten die we bij Robinson computers in Zaandam hadden besteld. Na 3 maanden konden we hem eindelijk ophalen, dat is nu ong 2 weken geleden. Deze laptop hadden we besteld omdat we ook al 3 maanden op de reparatie van mijn Shuttle moesten wachten bij deze zelfde meneer. Als ik ze allebei had zou ik altijd een extra pc hebben tenminste om door te kunnen met school als er 1 zou crashen.
Maar nu: Het zou een laptop zijn met 3 gig memory zodat ik er alles op kon doen voor school etc. Mááár.... er zitten 2 harde schijven in, op de C 106 gig en op de D 116 gig. Wat dus bij elkaar 222 gig zou zijn. De C was met mijn documentenmap met foto's, video's en muziek al bijna helemaal vol, m'n map van schoolwerk moest ik al op de D zetten. Ik dacht al, dat klopt niet. Inmiddels is met nog wat kleine installaties de C tot de nok vol en de D ver over de helft.
Ik plugde net m'n externe harde schijf er eens in waar precies dezelfde ducumenten map op staat en wat zag ik: Diezelfde map was op deze externe HD 53,5 gig groot, terwijl hij op mijn laptop maarliefst 86 gig gebruikt!! Foutje bedankt. Oftewel: Meneer heeft een fout gemaakt waarschijnlijk waardoor de laptop bestanden niet goed genoeg comprimeerd, of fout opslaat/ bewaard. Oftewel: Laptopje kan weer terug naar de winkel. En daar heeft mijn moeder dus even haar duur verdiende centjes aan betaald. We zijn al heel veel geld kwijt aan die gozer, en hij maakt er lekker winst op natuurlijk. Dit was dus echt de laatste keer dat we iets bij hem kopen....
Waarom dit op TV staat? Omdat ik me afvraag of het idd klopt wat ik denk over het fout comprimeren/ opslaan/ bewaren of dat het iets anders kan zijn? Het is trouwens een ASUS laptop met Vista. Als iemand hier namelijk iets vanaf zou weten hoeven we hem misschien niet terug te brengen naar die man.