Ik heb alleen wat mascara op door de week, gooi water tegen mijn gezicht en bind mijn haren in een staart, ben je dan meteen een halve man?Ben je of een meisje meisje of een manweif? (hokje) Dan krijg je te horen, omdat ik vrij vlot en open ben tegen mensen, ja "jullie paardemensen", zijn allemaal hetzelfde......?Wat nou omdat vele springruiters met die naieve meisjes in bed duiken als ze in een rijbroek rondlopen en een dikke vrachtwagen bij zich hebben. Hmm toch doe ik het in dit geval ook, dat hokjes plaatsen, want zijn echt al die springruiters zo??
Klopt het dat vriendengroepen allemaal dezelfde kledingstijl hebben, let op, alternatievelingen, rappers, r&b, technomensen, of kakkers noem maar op. Ik hou dus van verschillende dingen.... Zijn daar ook hokjes voor?
Of wat DENKEN JULLIE, trek je toch stiekem naar een bepaald "slag volk"toe? Waarom zijn dresssurmutsen weer anders dan de flirtige springruiters of de vlotte draf en ren of western mensen? Zijn toch allemaal paardenmensen???
En zijn docenten b.v echt allemaal bazeige type mensen? Of mensen die met computers werken allemaal computernerds?
Ik hoop dat ik wat reacties los maak bij jullie. Voor de duidelijkheid, ik wil niemand kwetsen of aanvallen mocht hierboven iets verkeerd over komen
. Maar reacties uitlokken, ik heb deze discussie zo vaak met mensen vandaar dat ik het van jullie wil weten..Maar WAAR VAL JIJ ONDER? of val jij ook niet echt onder een bepaald iets?
.

fijn is dat
Ach, zij is er echt een dus ik lach er maar om