Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coby schreef:@ Even een reactie op bovenstaand bericht.
'Ze mogen ook voor het grootste gedeelte gaan en staan waar ze willen...."
Vreselijk....zou dat jou niet benauwen?? Je mag dus niet onbeperkt gaan en staan waar je wil. Er zijn overal regels aan verbonden....
roxiie schreef:Zoek es op google; marokkoforum, daar zijn genoeg (jonge) meiden die kletsen over alles en nog wat binnen het geloof.
Denk dat je daar een stuk wijzer zult worden dan hier op bokt.
Coby schreef:Even in je profiel gekeken. Je bent 17? Een leeftijd waar je nog van alles aan het onderzoeken bent. En dat is natuurlijk alleen maar goed. Maar weet waar je aan begint. Moslimvrouwen hebben toch echt iets minder te zeggen....Het is een heel stuk vrijheid waar je afscheid van moet nemen. Ik weet niet hoe het met paardrijden zit? Maar denk dat daar ook beperkingen aan zijn.
Tsja moslimvrouwen op bokt. Ik denk?? dat daar niet zo veel van zijn.
@ Even een reactie op bovenstaand bericht.
'Ze mogen ook voor het grootste gedeelte gaan en staan waar ze willen...."
Vreselijk....zou dat jou niet benauwen?? Je mag dus niet onbeperkt gaan en staan waar je wil. Er zijn overal regels aan verbonden....
Coby schreef:Ik heb al geruime tijd (meer dan elf jaar) een relatie en kan gaan en staan waar ik wil. Natuurlijk toch!!! We hebben nog geen kinderen, maar in overleg (ivm thuiszijn voor kind) zal ik ook mogen gaan en staan waar ik wil.
berpie schreef:komt denk ik grotendeels omdat een Paard een onrein dier is voor moslims.
berpie schreef:Dat er niet veel moslim vrouwen ier zijn komt denk ik grotendeels omdat een Paard een onrein dier is voor moslims, zou het zelfde zijn alswanneer een moslim lid is van een forum over varkens, gaat dus ook niet gebeuren.
En dit is niet als belediging bedoeld of om grappig te zijn maar gewoon zoals het is.
xKatleentjex schreef:berpie schreef:komt denk ik grotendeels omdat een Paard een onrein dier is voor moslims.
Waar heb je dat vandaan? Alle moslims die ik ken vinden paarden juist zo goed als Heilige dieren.
Verder zijn er hier minstens 2 moslima's, maar ik kan niet op de naam komen...
Coby schreef:Ik begrijp je reactie. Maar zie en weet dat het moslimgeloof (en inderdaad ook andere geloven) 'vreemde' regels hebben op het gebied van vrouwenrecht. En laten we daar al tig jaren geleden in Nederland al afstand van hebben gedaan. Dat dacht ik althans.
Vandaar ook dat ik een meisje van 17 jaar, in de bloei van haar leven probeer te waarschuwen. En dat is best logisch toch. Dat heeft niets te maken met de 'negatieve' mediaberichten maar simpelweg met de Islam.