Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Girlgamer schreef:Volgens mij klopt je titel niet helemaal.
Maar ik ben het wel met je eens. Zulke prive dingen horen niet thuis op internet.
Ik snap dat mensen hun verhaal kwijt willen, en als dat op dat moment niet bij vrienden of familie kan, dan planten ze het maar op internet. Denk dat het in sommige gevallen ook een vorm van aandacht is.
Dat is lekker kort door de bocht...
sunshine schreef:Ik heb ook eens een topic geopend, maar dat ging over scheiding enz. en niet om over een van de 2 te gaan klagen.
Ik zie echt vaak topics voorbij komen zoals " ouders, wat moet je er mee ? " van die dingen.
Ik vind dat je dan echt geen respect hebt voor je ouders, je moet blij zijn dat je ze hebt toch ?
berpie schreef:sunshine schreef:Ik heb ook eens een topic geopend, maar dat ging over scheiding enz. en niet om over een van de 2 te gaan klagen.
Ik zie echt vaak topics voorbij komen zoals " ouders, wat moet je er mee ? " van die dingen.
Ik vind dat je dan echt geen respect hebt voor je ouders, je moet blij zijn dat je ze hebt toch ?
Ligt er ook wel aan wat je met je ouders meegemaakt hebt natuurlijk, rescpect moet van 2 kanten komen.
RZDLover schreef:Inderdaad. En of er dan wel of geen bekenden op bokt zitten, het is en blijft internet hoor. Ik vraag ook wel dingen op bokt, maar om een heel verhaal erop te gooien met allerlei privézaken, neen dankje.Ik zou nooit iets op bokt zetten dat betrekking heeft op mijn familie. Zoiezo zet ik geen prive zaken op internet.
Ik denk dat sommige mensen ook ernstig onderschatten hoeveel mensen het kunnen lezen. De wereld op internet is heel klein namelijk.
marleen_usar schreef:Veel mensen maken veel mee zo ook met hun ouders,dat kan erg zwaar zijn dat weet ik wel(heb zelf ernstig zieke moeder),maar wat zet je hier dan neer.Ik denk niet dat mijn moeder het op prijs stelt dat ik het op internet zet.Natuurlijk wil je je verhaal kwijt, maar het gaat wel over een ander.Ik zou het zeker niet leuk vinden als mijn dochter ergens iets neer zet over mij, dat doe ik zelf wel als ik daar de behoefte aan heb.Of ben ik nou raar of zo of ouderwets?
Shadow0 schreef:marleen_usar schreef:Veel mensen maken veel mee zo ook met hun ouders,dat kan erg zwaar zijn dat weet ik wel(heb zelf ernstig zieke moeder),maar wat zet je hier dan neer.Ik denk niet dat mijn moeder het op prijs stelt dat ik het op internet zet.Natuurlijk wil je je verhaal kwijt, maar het gaat wel over een ander.Ik zou het zeker niet leuk vinden als mijn dochter ergens iets neer zet over mij, dat doe ik zelf wel als ik daar de behoefte aan heb.Of ben ik nou raar of zo of ouderwets?
Jij schrijft ook dingen over je dochters. Waarom vind je dat wel acceptabel, maar zou je het omgekeerd niet acceptabel vinden?
xRomanxMir schreef:o jeetje wat flik je me nou