ja het klopt weer een topic over de liefde
.Maar kon het niet laten ,het gaat dus over mijn vriendin waar ik dus bijna 10 maanden gelden iets mee kreeg .Maar mijn gevoeleds speelde maande er voor al op ,dat ik iets voor haar voelde maar was heel erg lang bang dat ik een blauwtje zou krijgen dus hied ik me stil .Heb gewoon zulke streken gevoelens voor mijn vriendin ja echt heel raar ik voel me steets erger verliefd op haar dat het pijn doet om afschijt te nemen .We hebben nu bijna 10 maande en het gaat heel goed tussen ons en we doen zo veel mogelijk samen ,
maar voor mij voeld het dat zij het is wil gewoon van niemand meer houden dan van haar .Ben ook als de dood dat ze me dumt ,ben niet echt iemand die echt heel ver door denkt maar ik wil graag dat we samen trouwen en kineren zullen krijgen want hou zo veel van der .
Verder hebben we in die bijna 10 maanden nooit ruzie ofzo maar meschien komt dat nog wel hoop het niet maar het kan altijd wie weet .
zelf voel ik heel snel als haar iets dwars zit ,soms wil ze er dan niet over praten omdat ze het niet aan kan of omdat de bang is dat ze gaat huilen maar ben er atijd wel voor haar en zij voor mij .Dit is wel mijn verhaal een beetje .
Nou heeft iedereen een ander verhaal maar nou is mijn vraag dus aan jullie hoe ging het met jullie en je liefde en wat denken jullie van mijn verhaal.

ik vind sommige opmerkingen hier kinderachtig en niet tuigen van respect voor zijn vraag
Sorry, vind ik nogal ......