Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nelleke1 schreef:"kas ?
Ik mocht altijd precies op tyd weg enzo, was wel heel fijn!
.
. Sommige leuke mensen, ook wel minder leuke
. En... je hoeft niet echt in te werken en ze hebben altijd mensen nodig
. Al genoeg voordelen genoemd? Armaris schreef:Waar woon je ongeveer?
Hoe oud ben je?
Je kan in de Makro gaan werken, daar nemen ze vaak jobstudenten aan

In de bollen werken is best zwaar, maar wat de meeste niet weten is dat je meestal een hoog loon hebt. 
Succes! 

kehdra schreef:Druivenplukken in Fankrijk! da's leuk!
Je hebt gelijk vakantie, en verdiend wat bij..

LauEef schreef:Thuiszorg, wat moet ik me daar ongeveer bij voorstellen?
Bij mensen thuis wat helpen? Ouderen ofso?
Dat lijkt me wel leuk, zeker omdat ik later iets in de sociale sector ga doen, lijkt die ervaring wel leuk/goed
misschien kun je mee gaan als begeleiding met ponykamp? in ijsland hebben ze trouwens ook mensen nodig bij zo'n stal die dan mee gaan op trektoch door de bergen
Maartje1990 schreef:een paar vriendinnen van me werken in de gezondheidszorg.. verdient ook behoorlijk goed! eeentje is 16 de ander 18. eentje is huiskamerhulp bij verpleegtehuis en die moet geloof ik tafels afdoen en dat soort dingen.. die ander werkt in datzelfde verpleegtehuis en die moet mensen bijv op en af de wc helpen etc![]()
zelf werk ik bij een manege ook heel erg leukmisschien kun je mee gaan als begeleiding met ponykamp? in ijsland hebben ze trouwens ook mensen nodig bij zo'n stal die dan mee gaan op trektoch door de bergen

16, volgend jaar 17.

. Ik denk dat je gewoon wat thuiszorgbedrijven moet bellen of ze mensen van 16/17 ook aannemen
.