Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Meen jij dat? Dat de politie dat kan, is nog tot daar aan toe, maar dat gewoon de werknemers dat ook kunnen.. Als je daar werkt kun je bijvoorbeeld gewoon even je vrienden checken enzo, niet normaal vind ik.. 
ztugwell schreef:Maar zowiezo het is niet alleen het naar buiten brengen , hoezo is het voor hun mogelijk om andermans gesprekken en smsjes te achterhalen ?
Lovely schreef:ztugwell schreef:Maar zowiezo het is niet alleen het naar buiten brengen , hoezo is het voor hun mogelijk om andermans gesprekken en smsjes te achterhalen ?
Alles staat ergens in een database op een server en dus is het te achterhalen, dat is niet zo bijzonder. Maar dat die vriend van jou er zo slonzig mee omgaat is echt wel heel erg. Hoe heet die gast, ik ga er gelijk over bellen.

Lovely schreef:ztugwell schreef:Maar zowiezo het is niet alleen het naar buiten brengen , hoezo is het voor hun mogelijk om andermans gesprekken en smsjes te achterhalen ?
Alles staat ergens in een database op een server en dus is het te achterhalen, dat is niet zo bijzonder. Maar dat die vriend van jou er zo slonzig mee omgaat is echt wel heel erg. Hoe heet die gast, ik ga er gelijk over bellen.
.

Lovely schreef:Hahaha, zolang die gast denkt dat hij dit kan doen, mag ik ook rustig naar zijn naam vragen, ja toch niet dan? Kom zeg, wat een onzin allemaal.

MandyR schreef:Niet zo slim van hem om dat te gaan bewijzen. Als jij kwaad wil, is hij morgen zijn baan kwijt.
. 
. Misschien wel over hem
. kelcy schreef:ik werk bij the phonehouse
en als jou vriend dat zomaar doet ishij zelf strafbaar bezig want dat is het schenden van het privicie recht!!!!
dit mag alleen gedaan worden in opdracht van de politie!
dus je abbo is wel prive... zolang er niets aan de hand is