http://www.youtube.com/watch?v=5Okx0xTu8ho
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

).
.
Maar ik versta eigenlijk altijd goede lijf.. 

En ze doelen zeker niet op dikke mensen trouwens, Marketingfacts.nl schreef:Wat ik heel goed vind aan de commercial is dat het product niet direct naar voren wordt geschoven. Het is meer indirect: je maakt een blunder, maar dat geeft niet. Want je hebt een goed lijf en dus een goed leven. En dat komt weer door Slankie. Daardoor is in deze commercial meer ruimte voor de verhaallijn omdat Slankie er niet meteen een prominente rol in speelt. Heel goed gedaan, want we hebben het immers over iets kleins als smeerkaas. Verder is de grappigheid en herkenbaarheid van de commercial onbetwistbaar. Met de likeability zit het dus wel goed. Nog een sterk punt: de pay-off. ‘Goed lijf. Goed leven’ vind ik erg krachtig. Een nadeel van de commercial is de hoeveelheid informatie die je te verwerken krijgt, zoals ik al eerder zei. De muziek, de songtekst, drie scènes met grappige situaties… het is nogal wat in 35 seconden. Maar aangezien ik de commercial al heel vaak ben tegengekomen afgelopen week, gok ik dat dit probleem opgelost gaat worden via een hoge uitzendfrequentie.