Opleiding gaat gelukkig door, zo spannend!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Catori

Opleiding gaat gelukkig door, zo spannend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 14:43

De opleiding die ik ga doen aankomend schooljaar gaat gelukkig door, hing nog even af van de aanmeldingen.
Kreeg net de uitnodiging voor de introductie, zooooooooooo veel zin er in, maar ook zooooooooooo spannend allemaal!
Is alles wel goed gegaan met inschrijven, kan ik het allemaal wel....
Nou ja, we zullen zien.

Oja, ik ga Eco Mediated Pedagogy doen. (was al een topic, maar hele poos terug).

Pasamba

Re: Opleiding gaat gelukkig door, zo spannend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 14:50

Fijn dat je opleiding door gaat zeg! Zou niet leuk zijn als net de opleiding die je leuk vind, niet doorgaat.
Veel plezier met de introductie en succes met je opleiding! Knipoog
Komt vast goed!

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 14:52

Zou inderdaad balen zijn, heb na 100 jaar eindelijk een opleiding gevonden die serieus heel leuk lijkt, dus had het heel erg jammer gevonden om niet te kunnen starten.
Wel vind ik het heel spannend hoor.
Moeten iets meenemen dat staat waarom je die opleiding wil gaan doen.

Lastig zeg!

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 10:45

Oh, wat fijn dat hij door gaat! Ik hoop dat hij goed gaat draaien, want ik wil hem volgend jaar gaan doen. Ik heb al contact gehad en voldoe aan de toelatingseisen én zou met mijn baan in het onderwijs mogen instromen. Ik zou zelfs dit jaar al mee kunnen, maar ik heb een vreselijk hectisch jaar achter de rug en wil graag even wat tijd voor mezelf. Parttime werken en daarnaast even bijkomen en proberen er weer achter te komen wie ik ook alweer was zónder continue stress, slaapproblemen en heen-en-weer gejakker...

Het lijkt me echt een superopleiding, ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen en ga heel hard duimen dat hij ook volgend jaar genoeg aanmeldingen krijgt!

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 11:14

Leuk dat je hem ook wilt gaan doen!
Het lijkt mij nog steeds een hele gave opleiding.

De opdracht voor dinsdag is: neem iets mee dat te maken heeft met de keuze dat je deze opleiding bent gaan doen.
Moeilijk !! Mag geen dier of plant zijn, niks levends dus.

Verstandig om even te wachten en even tot rust te komen voor je er aan gaat beginnen!

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:44

Ik kreeg ooit ook zo'n opdracht, en nam toen heel vals een foto van een dier mee. Knipoog

Op het moment zou ik denk ik mijn t-shirtje meenemen dat ik heb gekregen bij mijn vrijwilligerswerk bij aangepast paardrijden. Dat staat voor mij wel een beetje voor wat de opleiding voor mij zou betekenen: mensen kunnen zóveel profijt hebben bij de omgang met dieren, en dat zag ik bij die vereniging wekelijks terug. Echt heel mooi om te zien wat daar allemaal gebeurde!

Of ik zou iets meenemen van mijn bijbaantje in de natuureducatie (schoolreisjes begeleiden in de natuur), omdat ik het zo mooi vond om te zien hoe kinderen geboeid konden zijn door de natuur.

*zucht* Ik wou dat ik dit jaar al kon beginnen... Maar het zou echt niet slim zijn - ik wil er echt zoveel mogelijk van kunnen leren en er helemaal voor kunnen gaan, en dat zou nu echt niet kunnen. Maar jij echt héél veel plezier en leerzame momenten gewenst!

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 18:33

Inmiddels weet ik wat ik mee ga nemen, heb het vanmiddag in orde gemaakt!