Ik heb mijn pony nu een jaar geleden verhuist en daarvoor werd ik al een soort van lastig gevallen door een meisje.
Zei kopieërde mijn foto's, en gebruikte die om vervolgend te zeggen dat het haar pony was.
Ik heb verschillende keren vreemde e-mail aderes gekregen om toe te voegen,
en dat waren dan allemaal meisjes van wie Joris was, terwijl het toch echt mijn pony is.
Of dat het haar vorige pony was. Allemaal om foto's te krijgen.
Dit gebeurde ook al voordat ik Joris kreeg! Met mijn vorige pony flikte ze dit soort grapjes ook al.
Via MSN vond ik het nog niet zo erg, en kon ik er op een gegeven moment wel om lachen.
Toen kwam ik mijn pony tegen op internet, met een foto dat ik er op zat.
Daar was ik niet zo blij mee, ook omdat er allemaal onzin bijstond.
Heb markplaats gemaild! Werd al snel duidelijk dat het weer om het zelfde meisje ging.
Ik heb er toen geblokt en verwijdert van MSN. Maar steeds voegde weer mensen mij toe.
Eerst echt met die penny e-mails, en daarna ook gewone. Zodat ik gewoon niet wist of zei het was of niet.
Via via had zij mij 06 en huistelefoon nummer geregeld, en zo heeft ze mij en mijn ouders nog geruime tijd gestalkt, wat erg vervelend was!
Dit is nu gestopt gelukkig, en ik dacht dat ik van der af was.
Tot dat ik eergistere op hyves een uitnodiging kreeg van iemand.
Ik ging kijken op dat profiel: En allemaal foto's van mijn pony! Die ik zelf heb gemaakt en die van mijn fotoshoot zijn.
Ik ben echt met stomheid geslagen, en heb hyves al gemaild, maar die doet er tot nu toe niets aan!
Ben het echt spuugzat, dat meisje blijft mij maar lastigvallen.
Ik laat haar met rust, maar waarom doet ze dat niet met mij?
Het is gewoon niet leuk, als alles wat je neerzet qua foto's je ergens anders terug vind op internet

Wordt er best moedeloos van! Denk je er vanaf te zijn begint ze weer.
Nu mijn vraag:
Wat kan ik hieraan doen?
Ik ben het echt zo zat! En vind dat het maar is afgelopen moet zijn. Des noods met hulp van justitie!