Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

sarah_m schreef:Ik moet het eventjes van me af schrijven en van jullie horen dat er heus nog een droompaardje op me wacht.
Maar ik ben dus al lang op zoek naar een leuke merrie en ik word niet super snel gek op een paardje,
maar eindelijk, na heel lang zoeken en op advertenties kijken was ik naar een merrie gaan kijken die ik HELEMAAL
geweldig vind.. En alles was goed aan haar! Helemaal wat ik zocht en ik was al meteen dol op haar.. Kon
vanaf het moment dat we waren gaan kijken werkelijk geen uur meer niet aan haar denken.
Dus we hadden al besloten dat als ze goedgekeurd werd door onze da dat we haar zouden nemen.
Alleen er werd ons verteld dat ze haar niet vast wilden houden voor iemand en dat ze altijd verkocht kon worden,
wie het eerst komt wie het eerst maalt.. Dus wij wilden zo snel mogelijk onze da meenemen alleen die was dus met
vakantie (tot vandaag) en ik was daar dus zaterdag. Dus nu hij terug is was ik helemaal blij en wilde gaan mailen
dat hij in het weekend wel mee wilde. Alleen toen zag ik in mijn inbox dat ze al verkocht is.
En ik voel me nu zoo poedersuiker! Want ik was echt helemaal weg van haar. Ik heb nu alleen maar zin om in mijn bed te gaan
huilen zo erg vind ik het. Hebben jullie dit ook meegemaakt maar toch een happy ending?
Want ik heb die happy endings echt nodig nu!

Miss_Montana schreef:Ik vind het wel een rottige actie, als die mensen konden zien dat je helemaal gek van het paard was lijkt het mij niet zo moeilijk het paard even vast te houden. Tenzij de andere koper veel hoger bied ofzo. Maar je moet maar zo denken: Dat dit is gebeurd heeft vast en zeker een reden gehad. Mss was het toch niet helemaal jouw droompaard en was je voor een teleurstelling komen te staan
trustHim schreef:he meis
Heb ook mijn eerste droombeest aan me voorbij moeten laten gaan, 3 weken lang verheugd op haar, want bezocht haar voor mijn vak 2x en zou na vakantie keuren, gelukkig wilden ze haar wel vasthouden. Mijn eigen d.a. laten komen om te keuren en ze werd afgekeurd, kreupel. Heb haar toen niet gekocht maar ben er echt goed zuur van geweest. zou ook mijn eerste pony zijn. Na een poosje toch weer verder gaan zoeken en handelaar geweest. Daar kon ik maar naar 1 pony kijken, werd echt door haar aangetrokken en hoewel ze eigenlijk iets boven mijn budget was heb ik haar na keuring gekocht, nu bijna 7 jaar later is ze nog steeds mijn allerliefste maatje
Kortom, ergens staat een paardje echt op jou te wachten
sarah_m schreef:Ik hoop ook maar dat ik over een tijdje terug kan kijken
en alleen maar blij ben dat ik haar niet heb gekocht want
dan had ik nooit ...... tegen gekomen
Maargoed, het is nu zo gelopen.