Alhoewel ik het een goed streven vind om alles zo goed mogelijk ( probeer ) te doen maakt het me vaak ook onwijs onzeker!

Als ik een afspraak heb zit ik al een hele tijd van te voren startklaar... en dan zit ik op de bank te wachten en denk dan: Mens... had toch rustig aan gedaan

Alles hier moet op eenzelfde plek liggen, het liefst kaarsrecht alles op tafel en owéé als vriendlief iets verkeerd terug legt

IK ben altijd diegene die de vaatwasser wil doen, IK wil altijd de koelkast indelen, IK wil de provisiekast op orde hebben etc etc...
Nou neem ik het niet altijd letterlijk zo nauw... maar eens in de maand ( men weet het wel ) is het allemaal op zijn ergst

Zowel in huis als met afspraken maar ook voor Cynsart.nl wil ik het beste! Ben niet snel tevreden met resultaten en maak bijvoorbeeld niet altijd een tekening af omdat ie halverwege voor mijn gevoel al niet meer voldoet aan HET perfecte resultaat

Dat alles kaarsrecht moet liggen vind ik nog niet zo'n ramp maar al dat geplan en al voor dag en dauw klaar zitten voor een afspraak vind ik wel vervelend omdat ik dan ook geen rust heb.
Wie heeft dit ook en hoe 'beheerst/bepaald' dit je leven?

Ik herken het 

en kun je wat meer de boel de boel laten.
Tenzij iedereen naar me luisterde, dan ging het wel.
Zo erg heb ik het niet, lijkt me vreselijk. Ik ben blij dat ik het nog van me af kan zetten, zoals daNiielle_ al zegt.