Nog meer bijbaantjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Nog meer bijbaantjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 11:02

Ik ga straks aan de studie en werk nu al ma tm vr. savonds na me school een paar uur voor extra centjes, nu wil ik nóg een bijbaantje erbij maar niet in een winkel staan op zaterdag voor een minimum loon, nu wilde ik dus folders gaan bezorgen maar mn moeder wil geen folders in de gang hebben (word thuis bezorgd). Slapen

Weet iemand nog meer dingetjes/baantjes waar je een beetje bij kan verdienen?

ecyoj

Re: Nog meer bijbaantjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 11:48

bollen pellen?
promotiewerk?
call center?
schoonmaken?
helpen in een verorgings tehuis in de huiskamer?
weekend postbode?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 17:53

Bij de post Ja Verdient best lekker. Ik als 20 jarige verdien 7,52 voor mijn contracturen. De uren daarbuiten 7,54 per uur en daar komt dan nog met een of andere onregelmatigheidstoeslag bij en een fietsvergoeding. Maar wat vind jij lekker verdienen?

Callcenter verdient ook goed, maar dan moet je vaak minimaal 3 dagen per week werken, tenminste dat lees ik in die advertenties. Mss kun je ergens administratiefwerk gaan doen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 17:58

Ik zit van sochtends tot eind middag op school en van eind middag tot half 7 werk ik in de schoonmaak, post gaat helaas niet want dat is overdag (al gekeken).

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 18:00

Oh ik dacht dat je voor de zaterdag zocht. Weet niet of je je rijbewijs hebt? Ik rijd ook avonddiensten bij de post, kan dus wel gewoon 's avonds werken Lachen Maar goed dan weet ik het ook niet Tong uitsteken