Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Naar mijn idee is dit lampje voor iets anders maar goed.. Ik ben blond dus ik zeg maar niks dan.
B Ben ook blond dus zal mijn mond ook houden.
Faelivrin schreef:Suzanne F. schreef:Naar mijn idee is dit lampje voor iets anders maar goed.. Ik ben blond dus ik zeg maar niks dan.
Ik heb hetzelfde hoor Suzanne.B Ben ook blond dus zal mijn mond ook houden.
Maar een motor tekentje voor de boardcomputer? Heb je niet een boekje bij je auto gekregen waarin je het kan opzoeken TS?
Maar ben ook blond.

Faelivrin schreef:Suzanne F. schreef:Naar mijn idee is dit lampje voor iets anders maar goed.. Ik ben blond dus ik zeg maar niks dan.
Ik heb hetzelfde hoor Suzanne.B Ben ook blond dus zal mijn mond ook houden.
Maar een motor tekentje voor de boardcomputer? Heb je niet een boekje bij je auto gekregen waarin je het kan opzoeken TS?
Moet maar op de garage vertrouwen.. (wat na 3x best wel moeilijk word)

Hopelijk word hij vandaag gemaakt en kunnen we hem ophalen.
renee16 schreef:Daantje1981: Ga straks inderdaad naar de garage. Hoop wel dat als het lang gaat duren, ik een leenauto mee krijg. Was toch de bedoeling rond 16.00 in Brussel te zijn. EN ja, ben pas 12.30 klaar met werken... Dus wordt nog krap anders...
Maarja, moet wel gewoon fatsoenlijk gemaakt worden, 3 x voor 1 probleem is gewoon wat veel
Alleen wel hopen dat als er een onderdeel kapot is ze het in voorraad hebben. at was gisteren namelijk het probleem. Heb gelukkig wel lol gehad met de vriendin waar ik mee was. We konden precies vanut de showroom de garage inkijken. Ze stonden met zijn 4en in die auto te kijken
renee16 schreef:Ow, ik neem eigenlijk aan dat me dit niets gaat kosten.. De eerste keer was duur !! Tweede keer weet ik niet of mammie ervoro betaald heeft, maar neem toch aan dat een derde keer niet WEER betaald hoeft te worden. (tenzij er echt iets groots moet gebeuren, wat ze gewoon de eerste keer hadden moeten ontdekken!)

)