Heb inmiddels contact gehad met degene die me helpt met de aanvraag, en hij had dit nog nooit mee gemaakt. Volgens hem moest je meestal bidden en smeken om die lui achter hun bureau weg te krijgen (hij gaat er inderdaad vanuit dat het een arbeidsdeskundige is). Sowieso had hij nog nooit meegemaakt dat je een brief kreeg waarin ze meldden dat ze niet op tijd een beslissing konden nemen. Hij ziet het in elk geval wel als een positief iets, als ik zonder meer afgewezen was, zouden ze het niet zo doen. De vraag is wat dan wel de beslissing is.....
Angelique18 schreef:Wat ik DENK (weet het niet zeker dus!)
Zou het kunnen dat ze ivm de klachten waarom je je Wajong hebt aangevraagt even willen controleren bij jou thuis of "het klopt"?
Zomaar een gokje hoor?
Ik weet natuurlijk niet waarom je je Wajong hebt aangevraagd maar misschien willen ze gewoon even bij je thuis kijken.
Dit zou best kunnen. Maar wat dat betreft kan hij zijn lol op: Ik laat momenteel niemand (zelfs mijn ouders niet) in mijn huis omdat het gewoon verschrikkelijk is. Het is mij volledig boven het hoofd gegroeid.....
Nou ja, ik wacht het rustig (nou ja, vooruit, nagelbijtend dan) af, mijn moeder is er in elk geval bij.