Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Je had toch met hen de afspraak gemaakt dat je alle rekeningen aan hen zou geven? Zij kunnen het vast wel oplossen met de provider
Sylvia schreef:Ik denk dat je dit beter even met de leiding kunt besprekenJe had toch met hen de afspraak gemaakt dat je alle rekeningen aan hen zou geven? Zij kunnen het vast wel oplossen met de provider
Quellian schreef:Oh dat zal uiteindelijk vast wel, want betalen moet je toch. Maar een negatieve BKR registratie wil je echt niet... Duurt ook -ik meen- 5 jaar om daar vanaf te komen (na betaling).
Maar vanwaar je vraag?
Edit: hoezo heb je je post verwijderd?
dus maak je geen zorgen
Het zal heus niet zo'n vaart lopen dat je voor de rechter gesleept wordt
Gewoon even de leiding aanspreken, komt 't allemaal weer goed

Sylvia schreef:Die telefoon ging toch ook over T-Mobile en een abonnement van € 15? Is dit dan een ander abonnement? Je had toch prepaid meen ik? Ik kan me niet voorstellen dat een provider zomaar het abonnement verdubbeld... Dan zouden het eerder belminuten buiten de bundel zijn (ook gezien het vreemde bedrag)...
Ik zou hier toch gewoon even mee naar de leiding gaan... Zij weten vast wel een oplossingHet zal heus niet zo'n vaart lopen dat je voor de rechter gesleept wordt
Gewoon even de leiding aanspreken, komt 't allemaal weer goed
![]()
Sylvia schreef:Die telefoon ging toch ook over T-Mobile en een abonnement van € 15? Is dit dan een ander abonnement? Je had toch prepaid meen ik? Ik kan me niet voorstellen dat een provider zomaar het abonnement verdubbeld... Dan zouden het eerder belminuten buiten de bundel zijn (ook gezien het vreemde bedrag)...
Ik zou hier toch gewoon even mee naar de leiding gaan... Zij weten vast wel een oplossingHet zal heus niet zo'n vaart lopen dat je voor de rechter gesleept wordt
Gewoon even de leiding aanspreken, komt 't allemaal weer goed
![]()

Je hebt toen afgesproken met je begeleidster dat je alle rekeningen door zou geven aan haar/iemand anders van de leiding en dat zij contact opnamen met T-Mobile? Dan kun je deze toch ook gewoon aan haar geven?
Niet meer druk over maken en morgen die rekening aan haar geven
Sylvia schreef:Echt, geef die rekening morgen aan je begeleidster en laat haar daar naar kijken en het oplossen, het komt heus wel goed!Niet meer druk over maken en morgen die rekening aan haar geven
Fijn dat het - voor jou in elk geval - verder opgelost is