De barman van vakantie…

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Christine

De barman van vakantie…

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 22:45

Ja ik zit met een dilemma! Ben nu ongeveer een week terug uit Italië en heb echt een super vakantie gehad. En dat is vooral dankzij de súperleuke barman. Het begon natuurlijk zoals je al meteen denkt.

Elk half uur drankjes halen, ja de hele dag door Tong uitsteken Uiteindelijk was hij degene die vroeg waar wij (vriendin en ik) vandaan kwamen. Daar een beetje staan praten (in het Engels want hij is Italiaans) en daarna weer terug gegaan naar ’t zwembad. Ik natuurlijk hélemaal blij want die barman was zó knap en hij kon ook nog een leuk praatje houden! Hij was klaar met werken en wij gingen net terug naar de caravan dus hij liep met ons mee. Toen we gingen splitsen zeg maar vroeg ‘tie of we die avond nog bij de bar waren, en ja daar zaten we wel vaak dus die avond dan ook!
Die avond wat gedronken en gepraat enzo. Volgende avond weer ’s avonds daar en wij bleven nog maar 3 dagen. Toen ik alleen met de barman stond te praten bekende hij dat hij iemand leuk vond van de camping, maar dat ik het hem wel moeilijk maakte. Die avond had ik een blij en een verdrietig gevoel, ik wilde niet één van de 100 zijn maar hij had wel gezegd dat ik het hem moeilijk had gemaakt.
De volgende dag gingen we naar Florence en ik heb aan niks anders gedacht dan aan hem.. Die volgende dag ging ik wat halen bij de bar en hij vroeg of ik zin had om mee te gaan als hij klaar was met werken, natuurlijk wilde ik dat! Rond half 6 mee naar zijn plekkie op de camping en daar hebben we nog wat gepraat en gezoend enzo..
Die dag was onze laatste ‘echte’ dag op de camping, daarna zouden we naar huis gaan. ’s Avonds bij de bar hebben we weer gepraat en heeft hij het andere meisje links laten liggen, want ik had ook tegen hem gezegd dat ik niet 1 van de 100 wilde zijn. Meisje boos maar we waren wel van d’r af. Nou leuke avond gehad en besloten ’s nachts te gaan zwemmen. Vriendin en ik ’s nachts ontsnapt en op punt afgesproken met de barman en zijn vriend (badmeester en dus had hij de sleutels). Bleek er op vrijdagnacht super veel bewaking rond te lopen omdat iedereen in zijn laatste nacht wil zwemmen en de meeste mensen zaterdags vertrekken. Plan ging niet door en dus maar weer mee naar huisje van hun op de camping. Daar tot laat gezeten en was echt heel gezellig. Afscheid genomen, nummers uitgewisseld enz.. Niet meer gezien daarna, wij gingen immers 7 uur sochtends weg van de camping.

Hij belde mij toen we thuis waren maar stond helaas net onder de douche. Ik sms’ste terug dat ik onder de douche stond en daarom niet opnam. Volgende dag heb ik gebeld en wat gepraat, hij zou misschien in september naar Nederland komen, ik dus helemaal blij!

Maar nu het probleem.. Wat moet ik hier nou mee? De helft van m’n vriendin zegt: laat ’t achter je, hij was leuk voor op vakantie maar denk eens goed na, Italië en Nederland werkt nooit.
De andere helft zegt juist dat ik ervoor moet gaan! Hij heeft een meisje voor mij aan de kant gezet en wil naar Nederland komen om me te zien..

Zelf weet ik ’t niet meer, ik vind ‘m echt heel leuk, hij is lief, knap, aardig en gewoon de perfecte jongen die ik nog nooit in mijn leven ben tegen gekomen.. Ik praat non-stop over hem en ik droomde zelfs over 'm vanacht Sigaar Aan de andere kant weet ik het, Italië en Nederland is nogal onrealistisch, en misschien komt hij niet alleen om mij te zien maar heeft hij hier wel meer meisjes..

Sorry voor het lange verhaal en sorry als jullie mij een zeikerd vinden maar ik weet ’t niet meer.

Ntlie_

Re: De barman van vakantie…

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 22:49

Het komt me echt zooo bekend voor ROFL En weet je.. Het is heel leuk, en zeker als je terug bent in Nederland dan ben je helemaal hotel de botel en mis je 'm enorm, maar dat verzwakt steeds meer en 9 van de 10 keer komt er uiteindelijk niets meer van terecht. Lachen

Ik zou het gewoon op een laag pitje proberen te zetten, niet afkappen of meteen achter je laten, maar gewoon bekijken wat er gebeurt.. Alstie je écht zo leuk vind als dat ie zei, zal hij echt wel blijven smsen/bellen en misschien wel langskomen.. Lachen

Maargoed, ik zou zeggen hoop er niet teveel op, anders valt het zo tegen. Knipoog
Laatst bijgewerkt door Ntlie_ op 28-08-08 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 22:49

Ik zou je herinneringen een mooi plaatsje geven maar een toekomst met hem vergeten..

Hoe naar het ook is, uit het oog is uit het hart. En misschien cliché, maar dat geldt zeker en vooral bij Italiaanse barmannen..

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 22:50

Ntlie_ schreef:
Het komt me echt zooo bekend voor ROFL En weet je.. Het is heel leuk, en zeker als je terug bent dan ben je helemaal hotel de botel, maar dat verzwakt steeds meer en 9 van de 10 keer komt er niets meer van terecht. Lachen

Ik zou het gewoon op een laag pitje proberen te zetten, niet afkappen of meteen achter je laten, maar gewoon bekijken wat er gebeurt.. Alstie je écht zo leuk vind als dat ie zei, zal hij echt wel blijven smsen/bellen en misschien wel langskomen.. Lachen

Maargoed, ik zou zeggen hoop er niet teveel op, anders valt het zo tegen. Knipoog

Ik weet 't echt het typische vakantie verhaal Tong uitsteken Maar hij heeft me vanavond wel weer gebeld en hij heeft al helemaal uitgezocht wanneer er een vliegtuig naar NL vliegt en welke tijden enzo Tong uitsteken

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 22:52

kinuh schreef:
Ik weet 't echt het typische vakantie verhaal Tong uitsteken Maar hij heeft me vanavond wel weer gebeld en hij heeft al helemaal uitgezocht wanneer er een vliegtuig naar NL vliegt en welke tijden enzo Tong uitsteken

Tsja.. Komt me ook heel bekend voor.. Ze zijn zo allemaal het zelfde ROFL
Ben benieuwd hoe het over een maandje is, want zooo vaak hebben dat soort types zulke mooie praatjes en weten ze je super aan het lijntje te houden en uiteindelijk hoor je er nooit meer wat van. Knipoog
Maargoed wil je niet te erg ontmoedigen, misschien heb jij net 'geluk' Knipoog

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 22:54

Ntlie_ schreef:
kinuh schreef:

Tsja.. Komt me ook heel bekend voor.. Ze zijn zo allemaal het zelfde ROFL
Ben benieuwd hoe het over een maandje is, want zooo vaak hebben dat soort types zulke mooie praatjes en weten ze je super aan het lijntje te houden en uiteindelijk hoor je er nooit meer wat van. Knipoog
Maargoed wil je niet te erg ontmoedigen, misschien heb jij net 'geluk' Knipoog

Ik weet 't Tong uitsteken En met m'n verstand weet ik dat ik er eigenlijk geen aandacht aan moet geven.. Maar hij was gewoon dé jongen waar iedereen van droomt Tong uitsteken

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 22:54

OlympicOrry

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 22:54

Ik hoop voor je dat het meevalt en hij echt naar nederland voor je reist. En ik zou zoals al eerder gezegt niet alles achter je laten en gewoon zien wat er van komt. Hou ons op de hoogte!

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 22:57

Ik hou jullie zeker op de hoogte!
Dat verhaal ga ik zo even lezen Ja

Maar ik heb nog nooit iemand zó leuk gevonden Bloos! en heb het idee dat ik erin doorsla, bij alles wat ikz ie moet ik aan hem denken. Adidas schoenen bijvoorbeeld, hele leuke had 'ie en jahoor je raad 't al heb vandaag adidas schoenen gehaald Clown en of het toeval is of niet, ik heb nooit wat met dat merk gehad en nu opeens vind ik die schoenen geweldig.. Ze zijn ook echt heel leuk hoor!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 22:59

kinuh schreef:
en heb het idee dat ik erin doorsla, bij alles wat ikz ie moet ik aan hem denken.

Lekker verliefd dus! Haha!

Geniet er van, ga er niet vanuit dat het goed komt maar geef het een kans, wie weet komt het allemaal wel goed. Hij komt tenslotte naar NL, dat is wel errug leuk natuurlijk! Lachen

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 23:03

Ir111 schreef:
kinuh schreef:
en heb het idee dat ik erin doorsla, bij alles wat ikz ie moet ik aan hem denken.

Lekker verliefd dus! Haha!

Geniet er van, ga er niet vanuit dat het goed komt maar geef het een kans, wie weet komt het allemaal wel goed. Hij komt tenslotte naar NL, dat is wel errug leuk natuurlijk! Lachen

Ik ga morgen wel weer even bellen, kost wel een berg geld naar buitenland bellen Bloos!

Vrienden en mensen op stal worden al gek van me, ik praat gewoon de hele dag ove r niets anders! Krijg geen hap door me keel met eten omdat m'n buik raar doet Koe

Stippie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 23:03

Ik heb een italiaanse vriendlief Knipoog

Kan dus prima gaan hoor.. Tsja het is een behoorlijk geregel, maar het kan prima werken..

Als je meer wilt weten kan je me pb'en..

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 23:18

Ik heb twee vriendinnen die een Italiaanse liefde hebben overgehouden aan een excursie van onze school. Maar de een was echt heel serieus.

Het begon met dat Italiaanse studenten op excursie naar Nederland gingen, en bij mensen van onze school in een gastgezin werden opgenomen. Een vriendin van me, Nieke, had een leuke Italiaanse jongen er tussen gezien, en had dat meedegedeeld aan ons, en aan een paar Italiaanse meisjes waar we vrienden mee hadden gemaakt. Nou, die hadden het natuurlijk aan die Italiaanse jongen verteld Clown .
Nou ze zagen elkaar steeds, en lachten even naar elkaar, heel af en toe even praten. Toen kwam de dag dat ze naar Groningen gingen, maar een paar mensen mochten mee, dus er werd geloot. Uit eindelijk mocht Nieke mee naar groningen. Ze ging in de bus naast die jongen zitten, en ze heeft de hele dag met hem door groningen gelopen. Dat was ook de eerste keer dat ze gezoend hadden.
Daarna waren ze de heeeeeeele tijd bij elkaar, onafscheidelijk. En toen de jongen uit eindelijk weg gaan was Nieke heeeeeelemaal verdrietig, daaaaaagen huilen. Maar op een avond was die jongen een keer naar me toe gekomen en toen vroeg hij; 'Do you have the phonenumber of niekie for me'? Dus hij had haar nummer.
Hun waren in oktober gekomen bij ons, en wij gingen ook naar Italie toe, maar dan bij die Italianen in huis. Dat was in maart.
Tussen Oktober en Maart hebben Nieke en haar Italiaan (Matteo) contact gehouden. Matteo had geen computer, dus ze smsten en belden naar elkaar. Er werd ongelooooooflijk veel beltegoed verspild. Maar elke dag werd er gesmst.
Toen gingen we naar Italie, Nieke had geregeld dat ze bij Matteo in huis kwam. Toen waren ze de hele week weer onafscheidelijk en nieke was zo ongelooflijk blij. Toen moest ze weer naar huis, weer huilen huilen huilen.
Maar in oktober zouden hun weer een keer naar Nederland komen.
Ze hielden weer contact en contact, maar toen bleek dat de school had besloten een einde te maken aan de excursies. Ze wilden dit eerst al, maar dat was nog niet vastbesloten, want het was steeds zo'n gedoe om die leerlingen aan elkaar te koppelen voor de gastgezinnen. Dus had de Italiaanse school buiten onze school om de studenten brieven laten sturen naar Nederlandse leerlingen om te vragen of ze bij ons in huis mochten. De school was hier een beetje boos om, want dat was heel gevaarlijk, de school was anders altijd verantwoordelijk voor de leerlingen en dat zou dan dus niet zo zijn.
Dus besloot de school maar om definitief met de uitwisselingen te stoppen. Dat betekende dat ze hier ook niet meer zouden komen in Oktober.
Nieke was heeeeeeeeeeeeelemaal verdrietig. Ze was enorm stil en ze zat vaak te huilen. Maar ze bleven contact houden. Zo ongeveer 2 maand geleden kreeg ze opeens een smsje met; Sorry Nieke, but I can't do this anymore. I need a girlfriend here.

zo iets was het Tong uitsteken .
Dus dat is uiteindelijk niet goed verlopen.
Je moet er dus goed overnadenken wat je doet, want voor je het weet word het iets moois, en als het dan niet meer lukt is het echt heel jammer.
Ik weet nog wel dat Nieke zich zooo vaak afvroeg, zal hij andere meisjes hebben, zou hij daar een vriendin hebben???

Je kan dit zelf het beste aanvoelen natuurlijk, maar je zou het ook als een mooie herinnering kunnen bewaren. Lachen
Sorry voor het lange verhaal Clown

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 23:22

Ik snap het idd.. Ik kijk wel gewoon hoe het gaat lopen.. Als hij niet komt deze maand zou ik het super jammer vinden.. Maar nu hou ik nog gewoon hoop, nog nooit heb ik iemand zó leuk gevonden! Ik bel hem morgen wel even Lachen

Je kan op de telefoonlijst zien als je naar het buitenland belt hè? (huistelefoon)

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 23:23

Ja dat kan je zien Tong uitsteken
jammer genoeg Nagelbijten / Gniffelen

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 23:26

Riss schreef:
Ja dat kan je zien Tong uitsteken
jammer genoeg Nagelbijten / Gniffelen

Idd, dat is nou jammer Tong uitsteken

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 23:35

Nou ik ga naar bed en waarschijnlijk weer dromen, dat zou al de 3e keer zijn Tong uitsteken
Ik hou jullie op de hoogte!
Doei!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 07:55

Jammer dat er negatieve reacties tussen staan, maar begrijpelijk.

Ik ben toch wel het levende bewijs dat het wél goed kan gaan. Ja Ik ben nu alweer 3,5 jaar samen met mijn vakantievriendje en we wonen al bijna 3 jaar samen... Dusja, het kan echt wel goed gaan hoor!! Ja

en ja ik kreeg toen ook een heeeele hoop negatieve reacties op bokt. Maar zo zie je maar, bokt heeft het niet altijd bij het rechte eind. Cool Knipoog
Laatst bijgewerkt door Nathalie op 29-08-08 08:07, in het totaal 1 keer bewerkt

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 08:01

Ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen.
Hoop dat het net zo afloopt als bij doerakje die ook in het topic hier eerder werd gezet Lachen

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 09:29

Leuk verhaal..
En je gelooft het of niet..

Ik maak nu precies hetzelfde mee!
laat het bij mij een turkse barman zijn..alleen ik hoor nog niks van hem omdat zijn baas niet betaald en dus geen beltegoed kan kopen...

Vond het afscheid ook helemaal niet leuk.. Moest huilen.en hij zei, jij komt toch wel terug..maargoed.. dat terug gaan staat nu ook zeker wel in de planning. 7 oktober ben ik er weer Haha!

Ik snap je onzekerheid wel, ik houdt ook in mijn achterhoofd dat het maar een vakantieliefde was..maar dromen mag toch?
je kan niet meer doen dan afwachten!!

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 09:36

Chubby schreef:
Ik zou je herinneringen een mooi plaatsje geven maar een toekomst met hem vergeten..

Hoe naar het ook is, uit het oog is uit het hart. En misschien cliché, maar dat geldt zeker en vooral bij Italiaanse barmannen..

Hehe idd.
Voor de vakantie is het leuk, en in de zon is alles mooier dan het lijkt. Tong uitsteken

Enne, wie zegt dat hij geen vriendinnetje heeft?

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 10:57

Sassieja schreef:
Chubby schreef:

Hehe idd.
Voor de vakantie is het leuk, en in de zon is alles mooier dan het lijkt. Tong uitsteken

Enne, wie zegt dat hij geen vriendinnetje heeft?

Sorry maar ik vind dit dus eigenlijk nergens op slaan.

Je moet alleen niet te hard van stapel lopen en goed op blijven letten... Want je merkt het wel hoor, als hij er meerdere op na houdt.. Ik heb het al zovaak gezien toen ik in Turkije woonde, zo'n ontzettend naieve meisjes die wel 100 tekenen hadden van bedrog maar het zelf niet zagen. Dusja je moet wel je ogen open houden en niet zwijmelend op een roze wolk blijven hangen.

Ik vind alleen niet dat je tegen een relatie als deze anders aan moet kijken dan een relatie met een Nederlandse man... Die kan net zo goed 3 vriendinnen hebben en je bedriegen.
Als je een leuke Nederlandse man tegenkomt dan ga je je daar toch ook niet al gelijk druk om maken.

En dat uit het oog uit het hart, vind ik gewoon kort door de bocht. Want het hoeft lang niet altijd zo te zijn, ik ken zoooveel meisjes die bij hun vakantieliefde zijn blijven hangen waarbij het goed gaat. (en ja ook waarbij het niet goed gaat, maar dat kan dus altijd!)

En ja zoals ik al zei... Ik ben toch echt het levende bewijs dat het écht wel goed kan gaan. Tong uitsteken

Rigolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 11:29

Maak je eigen niet druk, als jouw gevoel zegt dat hij perfect voor je is ga er dan voor. Een collega van mij rijd iedere maand vanuit italie voor een week naar nederland om nachtdiensten te draaien, dus het kan gewoon. Nogmaals GA ERVOOR!!:D

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 11:42

Ik zeg ook, ga ervoor. Hij wil al naar Nederland komen, dat zegt wel wat toch. Geniet er gewoon lekker van!

Verder heb ik niet zoveel vertrouwen in lange afstand relaties, want je ziet elkaar zóó weinig.. dat kan gewoon bijna niet goed gaan. Maar als het toch echte liefde blijkt te zijn.. is zelfs een afstand van duizenden km niet te ver.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 11:49

Precies,
Ook ik zit in die onzekerheid,
maar ik ga wel terug, in eerste instantie puur voor het land.
maar ook wel een beetje om te kijken hoe of wat met hem... al houdt ik wel in mijn achterhoofd dat het puur een vakantieliefde is..

Wat ik wel heb meegekregen uit gesprekken met mijn vakantie lover is het volgende :

Wij krijgen negatieve beoordelingen dat als je in NL bent dat ze dan alweer een ander hebben,maar wie zegt dat wij eerlijk zijn?
Dat we wel als vrijgezel op vakantie zijn?? dat we in NL hun smsen en toch hier iemand aan de haak hebben geslagen..
Mijn vakantie lover heeft dat vaak meegemaakt en is daarom een beetje voorzichtig.. wat natuurlijk jammer is,maar heel begrijpelijk!

De tijd zal uitwijzen hoe of wat..

Alleen wij vrouwen willen altijd NU weten hoe het verder gaat Knipoog
Dat weet je NOOIT in het leven.. mensen die na 25 jaar huwelijk bedrogen worden.. Leef in het NU,en geniet dan ook NU

Waarom nu pijn hebben van iets wat je niet zeker weet?
als het zover is heb je tijd genoeg om dan pijn te hebben...