Elk half uur drankjes halen, ja de hele dag door

Die avond wat gedronken en gepraat enzo. Volgende avond weer ’s avonds daar en wij bleven nog maar 3 dagen. Toen ik alleen met de barman stond te praten bekende hij dat hij iemand leuk vond van de camping, maar dat ik het hem wel moeilijk maakte. Die avond had ik een blij en een verdrietig gevoel, ik wilde niet één van de 100 zijn maar hij had wel gezegd dat ik het hem moeilijk had gemaakt.
De volgende dag gingen we naar Florence en ik heb aan niks anders gedacht dan aan hem.. Die volgende dag ging ik wat halen bij de bar en hij vroeg of ik zin had om mee te gaan als hij klaar was met werken, natuurlijk wilde ik dat! Rond half 6 mee naar zijn plekkie op de camping en daar hebben we nog wat gepraat en gezoend enzo..
Die dag was onze laatste ‘echte’ dag op de camping, daarna zouden we naar huis gaan. ’s Avonds bij de bar hebben we weer gepraat en heeft hij het andere meisje links laten liggen, want ik had ook tegen hem gezegd dat ik niet 1 van de 100 wilde zijn. Meisje boos maar we waren wel van d’r af. Nou leuke avond gehad en besloten ’s nachts te gaan zwemmen. Vriendin en ik ’s nachts ontsnapt en op punt afgesproken met de barman en zijn vriend (badmeester en dus had hij de sleutels). Bleek er op vrijdagnacht super veel bewaking rond te lopen omdat iedereen in zijn laatste nacht wil zwemmen en de meeste mensen zaterdags vertrekken. Plan ging niet door en dus maar weer mee naar huisje van hun op de camping. Daar tot laat gezeten en was echt heel gezellig. Afscheid genomen, nummers uitgewisseld enz.. Niet meer gezien daarna, wij gingen immers 7 uur sochtends weg van de camping.
Hij belde mij toen we thuis waren maar stond helaas net onder de douche. Ik sms’ste terug dat ik onder de douche stond en daarom niet opnam. Volgende dag heb ik gebeld en wat gepraat, hij zou misschien in september naar Nederland komen, ik dus helemaal blij!
Maar nu het probleem.. Wat moet ik hier nou mee? De helft van m’n vriendin zegt: laat ’t achter je, hij was leuk voor op vakantie maar denk eens goed na, Italië en Nederland werkt nooit.
De andere helft zegt juist dat ik ervoor moet gaan! Hij heeft een meisje voor mij aan de kant gezet en wil naar Nederland komen om me te zien..
Zelf weet ik ’t niet meer, ik vind ‘m echt heel leuk, hij is lief, knap, aardig en gewoon de perfecte jongen die ik nog nooit in mijn leven ben tegen gekomen.. Ik praat non-stop over hem en ik droomde zelfs over 'm vanacht

Sorry voor het lange verhaal en sorry als jullie mij een zeikerd vinden maar ik weet ’t niet meer.