Een tijdje heeft mijn vader al iets met iemand anders. Wat ik veel te snel vind gaan! Hij deed er stiekem over en deed net of er niks aan de hand was. Hij was o.a. naar een schuurfeest geweest en had verteld dat hij daar kon logeren. (mij best) Maar wat hij niet vertelde was dat hij met haar daar was. Dat moest ik de volgende dag aan horen terwijl we bij een kennis aan het eten waren. Zij wist ook overal vanaf.
Ik was enorm boos om het feit dat je je vader of moeder nodig heb in een scheiding, maar dat hij gewoon nu al met iemand anders gaat, en veder niet aan mij denkt. Ik ben er met hem over gaan praten, maar dat sloeg meteen al uit in een grote ruzie die gerust 1,5 uur duurde. Ik kreeg de schuld, en het ging mij niks aan wat hij allemaal deed, zei hij. Daarna hebben we er nog een keer over gepraat en hem duidelijk gemaakt dat als hij gewoon eerlijk is, ik het niet zo erg vind. Maar ja, diep van binnen gaat er toch iets stuk.
Die vrouw is al 3 avonden tot half 11 gebleven en met hem alleen buiten hebben gezeten. Als ik vroeg aan me vader of er nog iemand kwam, kreeg ik het antwoord "nee", naar me toe geslingerd. Vanavond is het weer raak, hij had gezecht het rustig aan te doen, maar dat doet hij dus blijkbaar niet. ze is al 3 avonden hier geweest en vanavond gaat hij weer naar haar.
Ik zit ondertussen heel de dag alleen, me vader komt thuis, eet, is in de stal en is dan gewoon heel de avond bij haar. en als ik vraag of hij het rustig aan doet, zegt hij "ja, doen we ook!".
ALSJEBLIEFT, KAN IEMAND MIJ HELPEN????