Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Het moet niet gekker worden.
Als ik jullie was zou ik hulp gaan zoeken om de financien en de administratie op orde te krijgen

Gelukkig dat ik mijn boete van 60 euro al betaald heb, zo dadelijk komen ze mij ook gijzelen.
. Margreet schreef:Je vriend staat nu wel geregistreerd in de justitiële documentatie. Oftewel: hij heeft een strafblad. Weet niet of hij dat ook nog lollig vindt? Kan heel vervelend uitpakken.
? Hij kan toch zijn baan over dit verliezen? Als zijn baas geen strafblad-houder in dienst wil hebben? Margreet schreef:Je vriend staat nu wel geregistreerd in de justitiële documentatie. Oftewel: hij heeft een strafblad. Weet niet of hij dat ook nog lollig vindt? Kan heel vervelend uitpakken.
orashai schreef:Margreet schreef:Je vriend staat nu wel geregistreerd in de justitiële documentatie. Oftewel: hij heeft een strafblad. Weet niet of hij dat ook nog lollig vindt? Kan heel vervelend uitpakken.
Hij stond zowiezo al in de computer voor de bekeuring, van een nachtje zitten krijg je niet gelijk een strafblad. Meestal krijg je die pas als je voor moet komen. Al zullen ze er wel een aantekening van maken maar of je nu gaat zitten of betaald zal niet veel schelen.
whahaha en och een regeltje op je strafblad is nog niet zown ramp hoor
zeker niet vanwege deze reden
ELpatcho schreef:Hoe dom is Nederland bezig

Elaine schreef:ELpatcho schreef:Hoe dom is Nederland bezig
Als iedereen zijn bekeuringen op tijd zo betalen, vergunningen goed zo regelen en dat soort ongein.. had de politie meer tijd om echt boeven te vangen
Elaine schreef:Margreet schreef:Je vriend staat nu wel geregistreerd in de justitiële documentatie. Oftewel: hij heeft een strafblad. Weet niet of hij dat ook nog lollig vindt? Kan heel vervelend uitpakken.
Margreet, jij hebt er toch verstand van? Hij kan toch zijn baan over dit verliezen? Als zijn baas geen strafblad-houder in dienst wil hebben?
Ontslag zal niet zo snel gebeuren denk ik (als je je baas niks vertelt en geen aanleiding geeft, dan hoeft hij het immers niet te weten...), maar van baan veranderen zou vervelend uit kunnen pakken. Idem huis kopen, reizen etc. ELpatcho schreef:Hoe dom is Nederland bezig
Ylana schreef:Wat mij bij staat is dat de boete niet komt te vervallen wanneer je een nacht moet zitten...
*Gaat eens zoeken*
mn oma heeft ook de politie aan de deur gehad voor haar vriend ze moest of nu 200 euro betalen of ze namen hem mee, me oma zit al zwaar in de schulden en toch betaalde ze die 200 euro.. stom, hij had maar 24 uur ergens anders moeten zitten. dutchy_ schreef:ELpatcho schreef:Hoe dom is Nederland bezig
Denk dat de vraag beter kan zijn: hoe nonchalant zijn sommige mensen bezig.
dutchy_ schreef:ELpatcho schreef:Hoe dom is Nederland bezig
Denk dat de vraag beter kan zijn: hoe nonchalant zijn sommige mensen bezig.
Anoeska schreef:Ik zou echt mijn ogen uit mijn kop schamen, als ik eerst al een valse ziekmelding had gedaan omdat ik met mijn vriendinnetje in bed wil liggen, en dan ook nog door de politie opgehaald wordt, omdat ik te laks ben om bekeuringen te betalen. Zou zulke verhalen dus zeker niet lachend op internet vertellen.
Is maar hoe je normen en waarden zijn he...