Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
wees der vooral gelukkig mee
... __Possie__ schreef:He heel vervelend TS.
Maar vriendlief hebben dit ook keer gehad deden wij tot 2-maal toe bieding op hetzelfde product,
kwam er even later (1min) een hoger bod van wel 0,50cnt meer dan onze bieding was, en toen dachten wij zo van wat een achtelijke zielig persoon zeg, dus toen wij wat meer nog geboden, en ja hoor na ons 2e bieding weer (1min) na ons kwam diezelfde achtelijke persoon maar dan met 1euro meer als onze 2e bieding pfffffffffffffff![]()
![]()
Toen hadden we degene van wie het product werkelijk is een mail gestuurd met wat er gaande is etc..Alleen daar nooit geen reactie op terug gehad.
Naja als die achtelijke persoon er blij mee is met 1euro of 0,50cnt meer te biedenwees der vooral gelukkig mee
...

Nagini schreef:__Possie__ schreef:He heel vervelend TS.
Maar vriendlief hebben dit ook keer gehad deden wij tot 2-maal toe bieding op hetzelfde product,
kwam er even later (1min) een hoger bod van wel 0,50cnt meer dan onze bieding was, en toen dachten wij zo van wat een achtelijke zielig persoon zeg, dus toen wij wat meer nog geboden, en ja hoor na ons 2e bieding weer (1min) na ons kwam diezelfde achtelijke persoon maar dan met 1euro meer als onze 2e bieding pfffffffffffffff![]()
![]()
Toen hadden we degene van wie het product werkelijk is een mail gestuurd met wat er gaande is etc..Alleen daar nooit geen reactie op terug gehad.
Naja als die achtelijke persoon er blij mee is met 1euro of 0,50cnt meer te biedenwees der vooral gelukkig mee
...
Dit is heel normaal in mijn ogen? Dat heet bieden, en degene met het hoogste bod ''wint''?
Erg vervelend dat ie jou naam gebruikt, maar aan de andere kant.. misschien is het alleen je naam?
Heb je in je adv. zelf ook je naam staan dan?
Misschien dat ze het daarvan hebben overgeschreven.
__Possie__ schreef:Tja maar zo snel achtereenvolgend alsof die debiel kon zien wat we aan bieden was pffffffffff..Ik vind dat gewoon echt *ziek/misselijk gedrag van iemand die niet helemaal goed in zn kop is*. 0.50cnt a 1euro omhoog dan de hoogste pfffffffffff dan ben je echt misselijk gestoord in je kop...![]()
Nu gaan we het over Ebay en de rest hebben. Ezmee schreef:Nagini schreef:Dit is heel normaal in mijn ogen? Dat heet bieden, en degene met het hoogste bod ''wint''?
Erg vervelend dat ie jou naam gebruikt, maar aan de andere kant.. misschien is het alleen je naam?
Heb je in je adv. zelf ook je naam staan dan?
Misschien dat ze het daarvan hebben overgeschreven.
Heel normaal misbruik maken van een ander zijn persoonlijke naam ? Zou jij ook niet op prijs stellen als jou naam heel Marktplaats rondgaat of maak het jou niet uit ?
Ik heb geadverteerd met een andere naam. Die heeft mij herkent aan die naam en gebruik mijn persoonlijke eigen voor en achternaam om te bieden.