mode, doen jullie mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

raylaatje

mode, doen jullie mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 19:22

hoi,

ik vroeg me is af:
ben ik de enigste die niet echt met de mode mee gaat?

Bijv. vorig jaar: de skinnies waren hartstikke in.
ik heb geen enkele skinny!
ik hou bijv. meer van een iets hogere broek(niet zo'n ontigelijk hoge maar gewoon iets hoger)
ik vind dat ik gewoon moet dragen wat IK mooi vind en dat ik dan niet meega in de mode boeit me niks.
gaan jullie allemaal mee in de mode?

Groetjes Doei!

LeonieL

Re: mode, doen jullie mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 19:25

Ik een beetje, Het is niet zo dat als wijde pijpen in zijn dat ik ze dan wil hebben.. Ik ben altijd wat later met dat soort dingen.. Ik wil eerst zien hoe het bij anderen er uitzien..

Ik ben gek op Skinny's, Maar wijde pijpen? Bleh, Ik heb er wel 1 maar die doe ik liever niet aan.. Zo denk ik er over.. Dragen wat je leuk vind.. Is het toevallig helemaal hip? Leuk! Maar is het weer uit? Jammer dan..

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 19:27

Ik doe mee met de mode die ik leuk vind en die mij staat, dus zeker niet met alle mode!

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 19:27

heb vandaag nog een skinny gekocht, niet omdat het zo modieus is oid, maar omdat ik ze geweldig vind, heb ook alleen skinnies in mijn kast (op een gymbroek na).

Ik ga niet gruwelijk mee met de mode, maar kijk er wel naar, omdat je er leuke dingen uit kan halen voor je eigen style.

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 19:28

ik ga niet speciaal mee met de mode
koop ik iets dat ik leuk vind en het is ook nog in de mode tja leuk meegenomen Vork

moet wel zeggen dat ik meestal de mode wel leuk vind en er dus echt niet bijloop met mode van 5jaar geleden oid Knipoog

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 19:37

meestal wel, maar ik koop niet iets omdat het in de mode is. maar ik koop het gewoon omdat ik het leuk vindt, en meestal hangen in de winkels toch wel de dingen die een beetje in de mode zijn. en hoe vaker je iets ziet, hoe leuker je het meestal gaat vinden/

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 19:47

Ben het wel met iedereen eens eigenlijk. Als je alleen dingen draagt omdat het in de mode is vind ik niet dat je eigen stijl hebt, dan ga je gewoon 'mee'. Gewoon dragen wat je zelf leuk vindt! En ik volg de mode dan wel, want het is vaak naar mijn stijl. Lachen

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 11:48

ik ga niet met de mode mee,ik draag gewoon wat ik leuk vind en als een ander er problemen mee heeft so be it Haha! Haha!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 11:56

ellenAST schreef:
ik ga niet met de mode mee,ik draag gewoon wat ik leuk vind en als een ander er problemen mee heeft so be it Haha! Haha!

Hier hetzelfde, als ik iets koop let ik er niet echt op of het 'in de mode is'... Ik loop er liever niet net zo bij als iedereen Nagelbijten / Gniffelen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 12:03

Ik draag wat ik leuk vind en niet omdat het in de mode is..

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 12:07

Ik draag ook wat ik leuk vind! En ja de mode.
Ik volg het wel gewoon een beetje, maar meer omdat ik echt een koopverslaafde ben Haha!
Heel veel dingen vind ik echt verschrikkelijk, al zijn ze in de mode. Die koop ik dus gewoon niet Clown

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 12:10

Ik volg de mode ook niet echt. Zolang ik het mooi vind wat ik aan heb, en het lekker zit, vind ik het prima. Ik hoef ook niet zonodig merk kleding te dragen. Heb wel het éen en het ander in mijn kast hangen, maar ik doe net zo snel een merkloos shirtje aan dan een merkshirtje. Knipoog

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 12:12

Ik volg de mode wel, maar doe er niet aan mee. Haha!
Haha klinkt best vreemd. Maar ik lees een modeblad, maar verder koop ik gewoon kleding wat ik leuk vind.

In de herft komen die enorm lange laarzen weer in, en van die donkere 'geruite' jassen, en hoofddoeken. Huilen van het lachen Niks voor mij dus. Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 12:13

Soms, maar ik vind wat er in de h&m ligt niet echt mode. Huilen van het lachen
Couture huizen zijn mode, die volg ik wel maar geef mijn draai eraan

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 12:14

Meestal ga ik wel mee met de mode. Maar dan moet ik het wel leuk vinden, en het moet me staan.

Iedereen moet gewoon dragen wat die zelf mooi vind, en wat lekker zit Lachen

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 12:15

Ik doe absoluut niet mee met de mode. Ik draag gewoon waar ik me prettig bij voel en het maakt me niks uit of dat nou in de mode is of niet. Daarnaast maakt het me ook niet uit wat anderen ervan denken, zolang ik me maar prettig voel.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 12:18

Mode? Wat is dat? Haha!

Ik ga er dus niet in mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 12:20

Ik ga automatisch mee geloof ik. Haha. Elk seizoen nieuwe kleding, en koop eigenlijk alleen bij winkels die met de mode meegaan. Gewoon omdat het meestal m'n smaak is. Maar ik vind het ook leuk hoor, lees ook modebladen enzo. 't Is niet dat ik me niet prettig voel in iets dat niet in de mode is, maar ik vind mode wel leuk. Lachen Koop alleen nooit iets wat in mode is als ik het niks vind, dan laat ik het lekker hangen.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 13:09

Zou wel willen, vind sommige dingen geweldig! Ballerina's bijvoorbeeld! Alleen heb je die nou eenmaal niet in maat 46/47.
Ook broeken ed kan ik niet mee doen, want daarvoor zijn de pijpen te kort Clown
Maar soms ben ik ook heeeel blij dat ik niet alles kan vinden wat in de mode is, want sommige dingen Ach gut My god.

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 13:10

Ik hou zelf erg van nette kleding en voor mijn werk is dat ook wel gewenst.
Dus ik kijk wel naar de mode en heb ook vaak de nieuwere collecties in mijn kast hangen. Maar als paars met stippen in de mode is, zal ik dat niet dragen Lachen

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 13:19

Ik heb wel van die skinny's etc in mn kast liggen, toevallig is dat mode Clown maar ik vind het gewoon leuk daarom draag ik het.
Zoals daNiielle_ zegt, dat vind ik dus niet mooi, ik ga het dus ook niet dragen omdat het mode is... Clown

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:41

Ik doe met de mode mee, heb alleen maar skinny jeans. Ik zou nooit wat aan doen wat niet in de mode is maar als ik iets niet mooi vind draag ik het niet omdat het in de mode is.

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:41

daNiielle_ schreef:
Ik volg de mode wel, maar doe er niet aan mee. Haha!
Haha klinkt best vreemd. Maar ik lees een modeblad, maar verder koop ik gewoon kleding wat ik leuk vind.

In de herft komen die enorm lange laarzen weer in, en van die donkere 'geruite' jassen, en hoofddoeken. Huilen van het lachen Niks voor mij dus. Lachen

hoofddoeken? Nors opkijken

Opatouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:43

Ik doe wel mee met de mode. Maar dan alleen maar als ik het ook echt mooi vindt , ik ga geen dingen aan trekken die ik niet mooi vindt ookal klinkt dit erg logisch

Majax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 14:43

Ik doe wel mee, mits ik het leuk vind.