Ik heb hem nu anderhalf jaar. Vorig jaar is hij opgestuurd geweest [precies een jaar geleden] omdat plots ineens zonder reden het scherm niet meer werkte? Na een tweetal maanden kreeg ik hem terug, nieuw schermpje erin en nieuwe geheugen en ik dacht; oh lekker zuinig ermee zijn!
Niet dus, nog geen paar maand later zat er plots een scheur in het scherm en ik vraag me nog altijd af hoe het erin komt? Daarnaast komt het stukje waar het toetsenbordje zit, helemaal los [ik kan gewoon mijn hele vinger in mijn mobiel steken
]. Ook werkt de luidspreker niet meer naar behoren, ik moet hem heel de tijd indrukken.
Kijk, ik ben een jaar zuinig geweest, maar nu ben ik het beu. Daarnaast een paar maand geleden zijn ook ineens zonder reden de oortjes kapot gegaan? Ze werkten gewoon niet meer als ik ze erin stak en bij een andere gsm ook niet?
Daarnaast had mijn vriendin hem ook gekocht, en hij is bij haar gevallen en hup heel de scherm aan stukken + mobiel uit elkaar. Ook bij een andere vriendin was het scherm ook plots kapot gegaan. Een andere vriendin had weer de 5300 en die werkte na een paar maand gewoon helemaal niet meer. Iemand anders had hem ook [de 5200] en daar viel het stuk achter het beeldscherm er gewoon uit?
Haha, hij is een leuk en mooi gsm'tje, maar hij is echt prut. Ik heb er des tijds 210 euro voor betaald [ik had er ook een geheugenkaart bij gekocht] maar dat geld issie zeker niet waard geweest. Voor 100 euro zou ik hem misschien nog wel kopen, maar niet weer. Ik wil binnenkort graag de 5000 kopen. Dat is een nieuwe 'generatie' en ik hoop dat de kwaliteit nu wat beter is.
Ik ben zeker niet negatief over Nokia, ik heb vroeger een Nokia gehad en dat ding vond ik echt geweldig. Helaas de hond niet zo. Over deze nokia ben ik alles behalve tevreden, helaas (: