T for Telecom Grrrrr help

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annelous

T for Telecom Grrrrr help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 10:27

Help, wat kan ik doen?

Ik voel me zo afgezet door T for telecom, ik heb een maand geleden mijn abbo verlengt naar een flexibel 27,50 met het toestel samsung P960 waarop ik 2 jaar lang gratis tv kan kijken
Ik ben daar 2 uur in de winkel geweest omdat ik niet weer met een abbo en telefoon weg wou wat niets voor mij is, dus mij is alles uitgelegd, al mijn vragen beantwoord enz.
Ik wou dus zelf een abbo voor 20,- P/m en het gratis tv kijken, nou werd mij aangeraden om het 27,50 abbo te nemen en dan naar een maand over te stappen naar 20 en dan behoud ik dus dat tv kijken.. (ik moets met die 27,50 starten omdat de telefoon dan niet zo duur in aanschaf was.
(dat tv kijken wil ik zo graag omdat ik elke dag 4 uur in de trein reis.)
Wat blijkt nu; ik heb gister mijn abbo verlaagd en nu kan ik geen tv meer kijken, naar KPN gebeld en ja hoor, met een lager abbonement dan 27,50 kan je geen tv kijken.. Terwijl de mensen in de winkel mij nog zo hebben staan verkondigen dat het wel kan!

Ik voel me zo kwaad en voorgelogen, weet ook niet wat ik moet doen. Ik ben verkeerd voorgelicht en een abbonement van 2 jaar ondertekend terwijl het heel anders is dan hun mij vertelt hebben.. Heb ik recht om mijn abbonoment te stoppen, of met hun een overeenkomst te sluiten??

Bedankt voor het lezen, tips graag!

Monique1985

Re: T for Telecom Grrrrr help

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 10:34

Annelous je kan denk ik niet meer van het abbonement af. Ja of je moet het afkopen, maar dat kost meestal heel veel geld. Kan je nu niet gewoon weer je abonnement verhogen naar 27,50? Dat is dan denk ik de makkelijkste weg toch?

Annelous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 10:46

Ja maar dat is voor mij te duur, in eerste instantie wilde ik een 17,50 maar omdat hun mij vertelden dat ik dan geen tv kon kijken heb ik met 20 ingestemd, die 7 euro extra per maand is al meer dan 150 euro in 2 jaar, dat vind ik best veel geld, Maar als hun mij verkeerd hebben ingelicht heb ik dan helemaal geen rechten?

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 10:53

Ik weet niet precies wat je rechten zijn en wat er in jou contract staat, maar als ik jou was zou ik toch wel even mooi terug gaan naar die winkel.
Als jij een contract hebt getekent dat zegt dat jij 1 maand 27 euro moet betalen en daarna 20 euro én dan heb je nog tv, dan heb jij alle recht op die tv. Dan moeten zij dat zelfs geven, want het staat in je contract..

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:07

Wat staat er in het contract en de kleine lettertjes die je hebt ondertekend.
Sowieso kun je in ieder geval teruggaan proberen, het geval voorleggen en misschien met geluk dat ze je dan in de winkel iets tegemoet willen komen. Maar als ze dat niet willen houdt het snel op.

Enkele dagen na ondertekenen kun je je nog bedenken, maar nu ben je dus al een maand verder en gaat dat niet meer op.

Overigens bestaat er geen ´gratis´. Dit soort dingen betaal je eigenlijk altidj weer terug. Zo ook dus in de min. abbonnementskosten als gesteld wordt.

Annelous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 11:14

ze hebben het in hun computer staan omdat ze mij zullen helpen met het terugzetten van de fexibel, maar in het contract staat er niets over, het is gewoon een standaart contract.
Maar ze hebben mij duidelijk vertelt dat het zo was.
Ik kan jammer genoeg niet eerder dan zaterdag naar de winkel, ik ben er laatst nog geweest en toen herkenden ze me wel, ik hoop dus dat ze dit ook nog weten wat ze mij hebben vertelt, ik hoop echt dat ik samen met hun naar een passende oplossing kan zoeken, al weet ik niet of ze dat doen?? of ooit gedaan hebben?