Help, wat kan ik doen?
Ik voel me zo afgezet door T for telecom, ik heb een maand geleden mijn abbo verlengt naar een flexibel 27,50 met het toestel samsung P960 waarop ik 2 jaar lang gratis tv kan kijken
Ik ben daar 2 uur in de winkel geweest omdat ik niet weer met een abbo en telefoon weg wou wat niets voor mij is, dus mij is alles uitgelegd, al mijn vragen beantwoord enz.
Ik wou dus zelf een abbo voor 20,- P/m en het gratis tv kijken, nou werd mij aangeraden om het 27,50 abbo te nemen en dan naar een maand over te stappen naar 20 en dan behoud ik dus dat tv kijken.. (ik moets met die 27,50 starten omdat de telefoon dan niet zo duur in aanschaf was.
(dat tv kijken wil ik zo graag omdat ik elke dag 4 uur in de trein reis.)
Wat blijkt nu; ik heb gister mijn abbo verlaagd en nu kan ik geen tv meer kijken, naar KPN gebeld en ja hoor, met een lager abbonement dan 27,50 kan je geen tv kijken.. Terwijl de mensen in de winkel mij nog zo hebben staan verkondigen dat het wel kan!
Ik voel me zo kwaad en voorgelogen, weet ook niet wat ik moet doen. Ik ben verkeerd voorgelicht en een abbonement van 2 jaar ondertekend terwijl het heel anders is dan hun mij vertelt hebben.. Heb ik recht om mijn abbonoment te stoppen, of met hun een overeenkomst te sluiten??
Bedankt voor het lezen, tips graag!