Fouten Debitel, klantnummer onmogelijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pinacolada

Fouten Debitel, klantnummer onmogelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 16:08

Omdat ik een tijdje terug een behoorlijke discussie had met een callcentretrutje van Debitel die deed of ik onnozel was..(ja mevrouw..uw abonnement gaat van 3 euro naar 18 euro..is dat moeilijk te begrijpen)..ja hoor..6 keer over de kop.. Maar goed, ik heb abonnement opgezegd en bij andere provider ander abonnement met nummerbehoud. Debitel haalt echter stug elke maand geld van mijn rekening, heb dus zogenaamd 2 abonnementen op 1 telefoon...van 2 providers, knap toch.

Maar nu bel ik de klantenservice en kom er niks verder mee, er schijnt een fout gemaakt t zijn bij een algemene verhoging, dan moet ik nummer intoetsen en dan kom ik weer bij infopraatje algemene verhoging. Verder kom ik niet, ook niet na een half uur aan de lijn te hangen.

Iemand dit ook meegemaakt? Hoe moet ik die lui nou bereiken, grr..ben behoorlijk pissig eigenlijk.

_Nelleke_

Re: Fouten Debitel, klantnummer onmogelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 16:14

Zo zo zooo herkenbaar. Ik ben al ruim anderhalf jaar bezig met digitenne van KPN. Er wordt maandelijks afgeschreven... Terwijl ik gewoon analoge tv van casema heb. Ik vind het raar want ze hebben nooit een machtiging gehad of iets dergelijks.

Ik heb al op 100 verschillende manieren geprobeerd mijn geld terug te krijgen of in elk geval de incasso's stop te laten zetten. Zonder succes. Wel inmiddels voor meer dan 200 euro verbeld naar de klantenservice. Ik schrijf aangetekende brieven, ik stuur emails, krijg ik reactie dat ik moet terugbellen Verward

Ik wordt zoo moedeloos van ze.. niet te geloven. Inmiddels ben ik in totaal meer dan 350 euro kwijt aan bellen naar klantenservice en de afschrijvingen... Verdrietig weet je hoeveel leuke paardenspulletjes ik daarvan kan kopen.... GRRR!!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 16:22

Sowieso..tis jouw geld punt uit! Tis dat het ver weg is, maar ben bijna op punt erheen te gaan Vork...

Ik wil gewoon iemand aan de telefoon die me helpt zonder 20 codes in te moeten voeren die ik niet heb..

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 16:28

Ga anders naar een winkel waar ze debitel verkopen. Ik heb nog nooit problemen gehad met Debitel...

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 16:46

Die winkel is 20 km verderop..moet toch gewoon telefonisch kunnen?

CD28

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 17:10

_Nelleke_ schreef:
Ik heb al op 100 verschillende manieren geprobeerd mijn geld terug te krijgen of in elk geval de incasso's stop te laten zetten. Zonder succes. Wel inmiddels voor meer dan 200 euro verbeld naar de klantenservice. Ik schrijf aangetekende brieven, ik stuur emails, krijg ik reactie dat ik moet terugbellen Verward
[/size]

Automatische incasso kun je altijd laten storneren. De bank kan tevens een kenmerk erbij zetten dat ze nooit meer kunnen afschrijven van je rekening.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:40

CD28, heb inderdaad die incasso's laten storneren, maar dan schrijven ze gewoon opnieuw af met een ander rekeningnummer. Oplichters Boos!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 09:13

een aangetekend brief sturen en als dat niet werkt ombudsman erbij halen..