Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik weet uit ervaring dat als ik meer in de vriezer heb, ik het toch vergeet en uiteindelijk nog weg kan gooien dus voor mij is dit ideaal! Ik heb hem wel in de schuur staan en heb in de keuken een koelkast met een vriesvakje waar dan eventueel nog wat kleine dingetjes in kunnen.

Moest alles weer overhoop en dan alles weer netjes terug zetten.. Ik ben blij dat we nu een met lades hebben. We hebben wel een grote dus er pas nog steeds genoeg in.
Heb je ruimte voor een kist??? Ik begrijp dat jullie met z'n tweetjes zijn, dus is een kist dan wel relevant? Wat dacht je van een vries-koel combi, makkelijk, niet te groot en overzichtelijk! Succes!

Als we roomijs willen eten ben je 5 minuten bezig met graven tot je alle bakken hebt gevonden. Lades lijken me makkelijker

), een kist én een met lades. Die met lades stond er eerst, maar achteraf is er die andere bij gekomen omdat we te weinig plaats hadden (met vijf thuis). Het hangt er van af: heb je veel ruimte nodig, ga voor de kist, maar ik vind die met lades wel praktischer.