Wat zouden jullie doen gevalletje WA verzekering.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wat zouden jullie doen gevalletje WA verzekering.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:43

Ik heb nogal een vreemde dominante buurvrouw waar ik zo nu en dan
wel eens kopje koffie drink.
Paar weken geleden kreeg ik mn fornuis bezorgt, zij was er ook toevallig.
Leek haar een goed plan om het fornuis op zijn plaats te zetten, ik had zoiets van wacht maar op
de bezorger, mocht er iets gebeuren zijn ze verzekerd, anders een hoop gelul.
Maar goed, zij wist het beter en begon hem al in de hoek van de keuken te manoevreren,
ik snel dr bij gaan staan want ze is wat ouder en wilde haar ook wel weer ontzien.
En toen ging het dus mis, ze duwde zo dat fornuis tegen mn nieuwe keukenlade aan, resultaat een dikke lelijke kras.

Na veel wikken en wegen op dr afgestapt, en het voorgelegt dat ik hier juist zo bang voor was.
Of we het op dr WA konden gooien.
Haar eerste reactie was, dat ze geen enkele blaam trof, en ik degene was die duwde.
Nu ben ik niet geheel op mn achterhoofd gevallen, en doodeerlijk als ik degene was die hem duwde
had ik nooit zoveel moeite genomen om uberhaupt deze discussie aan te gaan daar ik weet hoe ze kan reageren en altijd een huis van een oordeel heeft klaarstaan, kortom lieve rniet.

Goed al met al wil ze het wel op haar WA gooien, "MAAR" zei ze dr wéér achteraan, Jij duwde.
Nu heb ik inmiddels die rekeing binnen (30 euro) wat zouden jullie doen, hem betalen om van het hele gezeik af te zijn, of hem alsnog presenteren?
En hoe zit het eigenlijk met het eigen risico? Weet iemand dat? Want dan ga ik de discussie en de eer niet eens meer aan, want om heel eerlijk te zijn ben ik dr klaar mee.

Guetta

Re: Wat zouden jullie doen gevalletje WA verzekering.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:44

Ik zou de rekening zelf betalen. Het is niet erg veel.
En het lijkt me een persoon waarmee je toch niet erg ver bij komt (uit je verhaal op te maken).

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:45

Het wordt jouw woord tegen het hare en je hebt geen getuigen... dat wordt lastig! En om de lieve vrede te bewaren zou ik persoonlijk niet moeilijk doen over die 30 Euro. Laat het gewoon een wijze les zijn voor de toekomst??

Succes!

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:46

Als zij echt degene was die het fornuis tegen je nieuwe keukenlade aan duwde, jammer voor haar, ik presenteer haar de rekening!
Dan maar geen kopje thee meer, dan maar niet meer de aardige buurvrouw.
Want als ze echt zo dominant is als je zegt he, dan wil zij je zo overbluffen.
Niks ervan, ik zou gewoon op mijn strepen staan.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:48

Jij hebt waarschijnlijk gelijk, en dat weet je. Maar voor 30 euro zijn er belangrijkere dingen in de wereld. Ik zou maar gewoon betalen, en het verder laten zitten. Niets zo lastig als een buurvrouw die je moet mijden.

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:50

Voor die 30 euro zou ik niet moeilijk doen en hem gewoon zelf betalen. Als het echt zo'n dominante tante is als je zegt, word het toch allemaal gedoe en voor zo'n klein bedrag zou ik daar geen zin in hebben.

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:53

Oeps, ik ben blijkbaar zelf gevalletje agressief! Haha!
Ik ga nooit iemand uit de weg, ook niet voor dertig euro.
Ik denk dan dat het het beste is, als je naar je eigen gevoel luistert. Je eigen intuïtie volgen.
Maar goed, nogmaals, ze had bij mij 30 euro betaald Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:54

Dagmar_k schreef:
Als zij echt degene was die het fornuis tegen je nieuwe keukenlade aan duwde, jammer voor haar, ik presenteer haar de rekening!

Ik vergeet er even bij te vermelden dat ze enorm ouwehoert.
Weet je alleen al om de eer aan mezelf te houden, zou ik de rekeing zelf betalen.
Kijk een WA is er niet voor niets, als ik bij iemand op visite ben en er sneuveld iets, ook al
is het een twijfel geval, daar ben ik verzekerd voor.

Eigenlijk wil ik ook helemaal niets meer met dr te maken hebben hoor, ze heeft vrijwel ruzie
met de hele buurt, en weet alles beter, ook voor mij.
Ze bedisseld graag over mn leven, als het aan haar lag hangt er hier bloemetjes behang Haha!

Zo betrapte ik dr vorrige week dat zn mn kat kip gaf, ik wil dat helemaal niet want
geef ze niets meer en minder dan een premium voer, wat zij allemaal maar onzin vindt.
Dus ik zei heel voorzichtig dat ik het niet fijn vond dat ze hem gegrilde kip gaf, veel te gekruid.
Vodn ze allemaal maar onzin en het was niet zout bladiebla.

Weet je zo'n mens.
Ik denk idd dat ik er verstandig aan doe het zelf te betalen.

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:59

Haha, ik kan me heel goed zo'n iemand voorstellen!
Woont ook bij mij in de buurt Knipoog
Zal m'n dieren geen eten geven denk ik, want echt interesse in dieren heeft ze niet Lachen

Maar goed, daarom ben ik zo dan hè, juist omdat ze zo betweterig is, zo eigenwijs, en zo'n vreselijke bemoeial, wil ik haar een keer terechtzetten.
Ik mag maar wat blij zijn met die vriend van me hoor, die weet dit gedrag gelukkig wat te temperen bij me Knipoog
Ik maak op uit jouw verhaal dat je het al voor jezelf hebt uitgemaakt? Dat je het ook niet moeite waard vind??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:15

Dagmar_k schreef:
Maar goed, nogmaals, ze had bij mij 30 euro betaald
Knipoog

Nou weet je normaal ben ik ook zo hoor, ik heb een hekel aan onrecht.
En dit is absoluut een gevalletje van, denk jenu echt dat ik mijn gezicht bij zo'n vrouw zou willen verliezen als ik ook maar de gerinsgte twijfel had gehad? Nee.
Ik denk idd dat ik er meer plezier aan over houdt als ik de rekening zelf betaal.
Haar kennende zal ze dr wel over beginnen hoor, dan zal ik dr wel rustig vertellen
dat het op die manier van mij niet hoeft.
En dat meen ik ook.
Fijn dat jullie mee willen denken, dat scheelt soms wel om een beslissing te nemen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:19

Je kunt het beste de 30 euro zelf betalen en bloemetjes behang nemen en haar dan weer uitnodigen Huilen van het lachen

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:23

Ik zou haar attenderen op het feit dat het niet eerlijk is dat zij ontkent dat ze het fornuis tegen de lade aanduwde.
Maar het tekent al haar als persoon wat voor type het is als zij dit ontkent maar volgnens jou ECHT tegen die lade aan heeft geduwd. Dat soort mensen houd ik op een afstand.

Ik weet niet hoe fijn je relatie met haar is maar voor 30,- had ik geen beroep gedaan op mijn WA. Ze zullen waarschijnlijk niet eens moeilijk doen.

ALs je echt klaar bent met je buurvrouw is het ook niet erg om haar de rekening voor te schuiven met het verzoek dit per ommegaande te betalen.

Ik ben wel benieuwd wat je gaat doen Lachen