We hebben een aardig grote grasmat en daarnaast een schutting. Naast de schutting is de grond erg ongelijk en er groeit voornamelijk onkruig i.v.m. geen schaduw.
De buurvrouw is verhuisd en ik mocht planten uit haar tuin halen waaronder een braam. Die heb ik op het stukje gezet waar amper schaduw komt..... maar nu kunnen we er niet meer bij met de grasmaaier.. dus kwam ik op het lumineuze idee om daar grind te leggen..
Zo gezegd zo gedaan... op internet gekeken wat het kost en hornbach kwam het beste uit de test..
Dus wij gister naar de hornbach... Wij bestellen.. met auto door de drive in... en die vent gooit 10 zakken in de auto ( echt gooien, niet leggen) en zelf hielp ik ook mee...
Wij hebben een oude auto(polo uit 86) en tja wij zijn maar vrouwen
weten wij veel van auto's
had nog gevraagd of het niet te zwaar werd. maar hij gaaf geen antwoord..Dus wij rijden naar huis.. laatste bocht .... dikke knal. wij hopen dat het de uitlaat was... auto lag wel heul laag aan de achterkant.
Zakken eruit.. bleken het er 11 i.p.v. 10.
Goed, mams vanmiddag aan het werk... belt ze op en zegt dat de auto echt stuk is.. linksachter hangt veel lager en hij maakt een hoop lawaai....
En bedankt Hornbach....
Alsof iedere man verstand moet hebben van welk gewicht een auto kan hebben.
.