Ik haat dit echt!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ielsjj_

Ik haat dit echt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 17:43

Ik heb al dikke 2 maand geleden bandages gekocht van iemand hier op het forum. Het is al zo'n 8 weken geleden dat ik het geld heb overgemaakt, dat was voor de vakantie. Toen ik op vakantie was (ben er totaal 6 weken geweest) heb ik tot de 4e week contact gehad met familie die op ons huis pastten. Ik heb een paar keer gevraagt of het pakketje binnen was gekomen, maar helemaal niks! Dus ik heb 6 Juli rond een uur of 10 's morgens ge'pmt naar de verkoper of zij inmiddels de bandages heeft verzonden. Ik zag de volgende dag dat ze die dag (6 Juli) rond 11 uur 's avonds nog online was geweest en mijn bericht had gelezen. Dus ik heb 7 Juli een Pm gestuurt met erin: Waar blijft het? Later op 25 Juli heb ik een bericht gestuurt van: Als je ze niet wil verkopen, stort me geld dan terug!

Ik heb helemaal niks meer van haar weer gehoord, ze is als laatst online geweest ook op die 6 Juli en heeft de rest van mijn berichten (nog) niet gelezen. Ik had al een tijdje gewacht omdat het kon zijn dat ze op vakantie was, maar de vakantie is nu wel is een keertje over! Dus dacht ik; laten we er eens een mod bij halen! (eerder heb ik al een mail gestuurt naar Eline of de verkoper toevallig een ban had gekregen, dit was niet zo het geval en zij adviseerde mij contact op te nemen met een mod van EA). Dus ik netjes een heel bericht geschreven naar een mod van EA....

Zie ik nu gewoon dat zij dat bericht heeft gelezen maar ook nog niet beantwoord heeft...! Waar ligt het nou aan dan?! Ik stuur (belangrijke!) PM's en ze lezen ze maar schrijven niks terug! Boos!

Hier word ik echt pissig van!, natuurlijk het heeft me geen dikke 50,- euro ofzo gekost, maar ik zal het wel heel graag willen hebben!

LisaLuna

Re: Ik haat dit echt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 17:57

Tja rot oplichters altijd , vreselijk.
Nou ik hoop iniedergeval dat je het ooit nog krijgt al denk ik van niet.. Lachen

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 17:57

Heb ik ook gehad met iemand van bokt. Ik had een Anky dekje gekocht, geld gestuurd. Alles goed, het geld was binnen en het dekje kwam eraan...

Nou na 4 weken nog niks, dus weer gevraagd: Nee het zat echt al op de post. Na 6 weken NOG niks binnen, weer gevraagd en ze zei dat ze het geld zou terug sturen. (Wat al gek is natuurlijk aangezien, als ze het echt had opgestuurd, nooit zou doen!)
Nou ook het geld is nooit aangekomen...... En ik ben mijn geld kwijt...... Op berichtjes wordt ook niet gereageerd..

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 18:05

Vervelend, dat is één van de nadelen van het kopen via internet; je moet er maar op vertrouwen dat je, je product binnenkrijgt.
Ik zou even een modje tippen Knipoog

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 18:25

Ik heb al een mod getipt, ze heeft het bericht gelezen, maar geen antwoord verstuurt naar mij, dus ik ga nu zo een andere tippen.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 18:28

Echt ontzettend vervelend zeg!
Hopelijk hoor je nog wat, al zal die kans wel heel klein zijn...

Succes nog in ieder geval en altijd balen als het om zulke bedragen gaat...

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 18:34

Heb je al een mod gepb-t? Ik hoop voor je dat ze alsnog aankomen Lachen

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 18:53

He vervelend.. Ik heb dit ook wel eens gehad, ging dan wel om een bedrag van 5 euro.. Maar ja dat gevoel.. Dat je vertrouwen weer beschaamt is..

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 19:00

Ik heb nog een mod ge Pm't, zij zei dat ze dit al eerder hadden ontvangen en dat ik als het ware op de lijst was gezet. (ik was niet zeker dat er iets was gebeurd, omdat ik niks weer had gehoord)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 13:58

Volgens mij ben je redelijk ongeduldig Lachen Mod's bespreken dit altijd achter de schermen en daarom lezen ze je bericht wel, maar krijg je pas later antwoord.

Verder staat zeer duidelijk in de EA-regels uitgelegd wat je moet doen als een (ver)koop niet loopt zoals jij dat gewenst had.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:02

Wat ik altijd zo misselijk vind. Is dat verkoop je iets, krijg je reactie. Dan houd je het vast en dan laten ze niks meer horen. terwijl ze al wel je rekeningnmr en hun adres gegeven hebben. En dan heb je mensen die willen het meteen en die laten dan even niks horen, dan heb je het inmiddels verkocht aan iemand anders. En dan is de eerst persoon zwaar pissed off, omdat je het niet aan haar verkocht hebt.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:03

Elaine schreef:
Volgens mij ben je redelijk ongeduldig Lachen Mod's bespreken dit altijd achter de schermen en daarom lezen ze je bericht wel, maar krijg je pas later antwoord.

Verder staat zeer duidelijk in de EA-regels uitgelegd wat je moet doen als een (ver)koop niet loopt zoals jij dat gewenst had.

Misschien wel maar dan kan er ook een bericht gestuurd worden we zijn ermee bezig. Dan heb je deze ergenissen ook niet.
Als je al zo lang op iets wacht en de verkoper komt zijn of haar afspraken niet na is het logisch dat iemand pissig wordt.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:04

Dat kan ik me zeker voorstellen, maar het is niet de bedoeling daar een topic over te beginnen. In dat geval kan je nog een mod pm-en of een pm sturen naar dezelfde mod of er iets meegedaan gaat worden.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:06

Ik heb dit ook nog niet zo lang geleden gehad, ook iets gekocht van iemand hier, en
kreeg maar niks, is netjes opgelost met tussenkomst van een Mod Lachen

Je moet alleen even geduld hebben, Mods hebben ook nog een leven naast bokt natuurlijk dus
ze kunnen er niet de hele dag mee bezig zijn Lachen

Rukaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:12

Ik heb het zelfde gehad. Heb ook contact opgenomen met mods. Dame in kwestie is uiteindelijk geband. Er waren meer gedupeerden en na veel moeite (oa aangiften etc.) hebben zij hun spullen alsnog gekregen. Helaas is mijn deken nooit aangekomen en het geld (60 euro) was ik ook kwijt.

Dat is nou eenmaal het risico van kopen via internet, maar het is ontzettend jammer dat sommige mensen zich zo gedragen (en er mee wegkomen)!

Ik hoop dat het snel opgelost is en dat ze haar afspraken na komt!

0mandy0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:21

Ik heb het pasgeleden ook gehad met een Nintendo DS Lite 110,- euro overgemaakt en maar liegen dat ze het op de post hadden gedaan, later zeiden ze dat ze er waarschijnlijk 2 naar me hadden verstuurd hier geloofde ik natuurlijk al helemaal niks van... Na een tijdje na tippen van een mod toch nog mijn DS gekregen:D ! xxx

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 14:46

nou jij dus geluk!
Ik wacht nog, ik zal wel helemaal naar Belgie willen reizen (woon zelf in Noord Overijssel) om alleen die bandages... (en om haar zwart te maken)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:23

Elaine schreef:
Dat kan ik me zeker voorstellen, maar het is niet de bedoeling daar een topic over te beginnen. In dat geval kan je nog een mod pm-en of een pm sturen naar dezelfde mod of er iets meegedaan gaat worden.

Tegenwoordig worden om de meest onozele dingen topics geopend dus ik vind het niet zo vreemd.
Ze heeft 2 keer een pm gestuurd naar een mod als die zo laat reageren kan ik me goed voorstellen dat je een topic aan maakt.

mr_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:27

ik zou ook flink balen ik heb het met kleding via ebay gehad
kleding gekocht voor dochterlief maar is nooit aangekomen
baal echt als een stekker

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:31

Zo das echt wel vervelend zeg Boos!
en idd van waar jij woont helemaal naar Belgie rijden voor bandages is geen doen hé..

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:28

Er wordt contact met je opgenomen door een moderator van Eenmaal Andermaal. Ik plaats hier een slotje Lachen