Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:ik heb nog zoveel te zeggen tegen mijn moeder, en zoveel te vragen........... als ik ergens een betrouwbaar iemand kon vinden die daar wat mee kon......... zou super zijn. Moeder en ik is nog niet een gesloten boek, en dat is heel pijnlijk
Macusa schreef:Ik vind dat je de doden met rust moet laten. Als ze je iets te vertellen hebben komen ze vanzelf wel als jij daarvoor openstaat. Je kunt een overledene ernstig verontrusten en hun proces belemmeren als je bij hen komt met je vragen, zorgen en verdriet.
Macusa schreef:Ik vind dat je de doden met rust moet laten. Als ze je iets te vertellen hebben komen ze vanzelf wel als jij daarvoor openstaat. Je kunt een overledene ernstig verontrusten en hun proces belemmeren als je bij hen komt met je vragen, zorgen en verdriet.
en dat komt door mij, ik kan haar nog niet loslaten......... dat moet ik leren...... komt wel.

crossmonster schreef:Dan bezoekt ze je dus
Een goed medium kan wss redelijk makkelijk contact met je moeder maken.
Neem een persoonlijk eigendom (ring/ketting) of een foto mee. Meestal geeft dit een vrij directe verbinding.
Maar dat je over haar droomt, is wat mij betrefd een teken dat ze je bezoekt.
Kijk ook goed om je heen naar tekens, naar vlinders, vogels of andere dieren. Wie weet probeert ze wel contact te maken maar zie jij de tekens niet.
Voor een overledene echt contact kan maken, willen ze eerst de mensen laten wenen aan het contact, door tekens te geven.
Zelf heb ik dit met mijn gids. Heel langzaam is het contact aan het opbouwen. Hij begon ook maanden geleden met tekens die ik eerst niet zag, en later zelfs op de foto kon zetten (zoek maar eens op ijsspook , hier op bokt
Macusa schreef:Probeer eens te gaan slapen waarbij je je vantevoren concentreert op die vraag, dat je graag afscheid wil nemen. Misschien helpt dat je. Lees dit eens, misschien geeft dat je een beetje troost: http://www.theosophical.ca/ToThoseWhoMourn.htm. Je moeder is niet weg, ze heeft alleen ahw haar aardse jas uitgedaan.
Ik zou je echt niet aanbevelen om via mediums ed je moeder op te zoeken. Je hebt dat helemaal niet nodig en misschien raken je moeder of jij erdoor van streek. Ik heb mensen gezien die letterlijk knettergek zijn geworden van seances. Ik vond het ook altijd bere interessant, maar na verdere studie is mijn mening over het inroepen van spiritisten en mediums aardig veranderd. Als het medium bovendien niet helemaal zuiver is (wat jij waarschijnlijk niet kunt beoordelen), kun je je een heleboel psychische last en ellende op de hals halen.
.
ach......... was het allemaal maar wat simpeler