Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.
Ik gaf soms (bij wijze van spreken) meer geld uit dan ik had.
Dus voortaan koop ik die wel!
)
)
, maar wel zuinig. Nouja, redelijk toch, ik kijk wel naar de aanbiedingen,bonnen of speciale acties, maar ik zal niets laten liggen omdat het bijvoorbeeld een week later een euro minder kost.
laulau85 schreef:Ja ik geef ook wel graag geld uit maar niet aan onnodige dingen.
Met kleren kan ik ook niet veel geld uit geven. Zou dus nooit een simpel shirtje met een merkje erop kopen als ik dan 60 euro kwijt zou zijn. Koop ik er liever 4 van 15 euro haha...
en veel sparen.. ik tel nu soms zelfs al uit van hoe ik dat later allemaal wil doen 
ik krijg nog wel zakgeld en kledij van mijn ouders dan en huur en de rest betalen ze ook wel maar dan is dat een vast budget waar ik de week met moet rondkomen zeg maar..

Zwitsal schreef:bij mij gaat het wel met periodes dat ik ineens bakken met geld uitgeef aan dingen die ik totaaal niet nodig heb..
hoe meer geld ik heb, hoe meer nutteloze dingen ik koop..
maand erna heb ik ineens weer een moment van 'besparen' en stort ik al mn loon over naar mn spaarrekening.. .
, heeeeeerlijk om te zien als je salaris weer is gestort, en 4 weken daarna weer, en dan heel weinig hebt opgemaakt.
Maar dan wel alleen uit t merkendorp en liefst bij de uitverkoop
suus_ schreef:Zwitsal schreef:bij mij gaat het wel met periodes dat ik ineens bakken met geld uitgeef aan dingen die ik totaaal niet nodig heb..
maand erna heb ik ineens weer een moment van 'besparen' en stort ik al mn loon over naar mn spaarrekening.. .
Daar ben ik ook erg goed in! Daarom ga ik ook nooit meer shoppen als ik een shopbui heb, dan koop ik alles wat ik tegenkom. Maar aan de andere kant, ik ben een beetje geldgeil, heeeeeerlijk om te zien als je salaris weer is gestort, en 4 weken daarna weer, en dan heel weinig hebt opgemaakt.

suus_ schreef:Zwitsal schreef:bij mij gaat het wel met periodes dat ik ineens bakken met geld uitgeef aan dingen die ik totaaal niet nodig heb..
Daar ben ik ook erg goed in! Daarom ga ik ook nooit meer shoppen als ik een shopbui heb, dan koop ik alles wat ik tegenkom. Maar aan de andere kant, ik ben een beetje geldgeil, heeeeeerlijk om te zien als je salaris weer is gestort, en 4 weken daarna weer, en dan heel weinig hebt opgemaakt.
Innepin schreef:'Dankzij' een eigen paard moet ik wel op mijn centen letten.
Ik haal mijn boodschappen bij Bas, Lidl en andere zaken waar het goedkoop is.
Kleding koop ik echt alleen als ik wat nodig heb.
Aan de andere kant: als ik een dag op stap ga, geef ik het wel makkelijk uit.