hoe kan je een eigen geplaatst topic verwijderen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leonieee_

hoe kan je een eigen geplaatst topic verwijderen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 12:58

sorry dat ik dit topic hier plaats, want ik weet niet waar hij anders moet, maar hoe kan je een eigen gemaakt topic verwijderen? ook als ik bij eigen berichten kijk, staat er een hele lange lijst met topics waarop ik heb gereageerd maar ik weet niet hoe ik ze kan verwijderen!

(dus de topics op de site weet ik niet te verwijderen, en die uit mn map 'eigen berichten 'niet.

alvast bedankt!!

Perzik

Re: hoe kan je een eigen geplaatst topic verwijderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 13:06

Je kan geen topic verwijderen. Alleen mods kunnen hem met een goede reden naar de mesthoop verzetten.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 14:27

Citaat:
Berichten op Bokt
Berichten die je op Bokt geplaatst hebt kun je niet zelf verwijderen. Op het moment dat je toch spijt hebt gekregen van iets dat je op Bokt hebt geplaatst, of problemen hebt naar aanleiding van informatie die op Bokt staat, kun je contact opnemen met de moderators. In de Help lees je daar meer over. Als je, doordat kwaadwillenden je berichten volgen en/of misbruiken, niet meer op een normale manier gebruik kunt maken van de Bokt forums, kan je contact opnemen met de beheerders. In overleg kunnen we dan kijken of we een passende oplossing kunnen vinden.

Zie de bokt regels (vind je rechts bovenin je scherm)..

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 21:02

Bienotje schreef:
Citaat:
Berichten op Bokt
Berichten die je op Bokt geplaatst hebt kun je niet zelf verwijderen. Op het moment dat je toch spijt hebt gekregen van iets dat je op Bokt hebt geplaatst, of problemen hebt naar aanleiding van informatie die op Bokt staat, kun je contact opnemen met de moderators. In de Help lees je daar meer over. Als je, doordat kwaadwillenden je berichten volgen en/of misbruiken, niet meer op een normale manier gebruik kunt maken van de Bokt forums, kan je contact opnemen met de beheerders. In overleg kunnen we dan kijken of we een passende oplossing kunnen vinden.

Zie de bokt regels (vind je rechts bovenin je scherm)..

Normaal gezien horen deze vragen op Forumzaken thuis. Alleen wanneer je antwoord duidelijk te vinden is in de help, komt er op FZ een slotje. Vandaar dat ik deze niet verplaats, maar een slotje zet Lachen