Highschool jaar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

welmoedz

Highschool jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 12:46

Hallo,

Mij lijkt het erg leuk om naar m'n havo examen een jaar highschool te gaan doen in Groot-Britanië of Amerika.
Ik vroeg me af of hier mensen op bokt zijn die dat hebben gedaan of mensen kennen? Wat voor eisen worden er aan je gesteld, is het belangrijk dat je heeel goed engels kan?

Ik hoor het graag!

groetjes Welmoed

lesilla

Re: Highschool jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 12:47

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:55

Ik ben ook van plan dit te gaan doen naar mijn school, ik heb allemaal van die folders aangevraagd, en daar kan je ook al wat aardig informatie uit halen, en anders, decaan?
Mijn enige probleem is nog dat het een vrij prijzig gebeuren is, maar daar moet ik me nog even in verdiepen.

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 11:18

Janna_ schreef:
Ik ben ook van plan dit te gaan doen naar mijn school, ik heb allemaal van die folders aangevraagd, en daar kan je ook al wat aardig informatie uit halen, en anders, decaan?
Mijn enige probleem is nog dat het een vrij prijzig gebeuren is, maar daar moet ik me nog even in verdiepen.

ja prijzig is het zeker ja! maar bij bijna alle instellingen kan je ook in termijnen betalen volgensmij..
Ik kan alleen niks vinden over de taal die je moet spreken.. ik hoor van veel mensen dat je heel goed engels moet praten maar daar ben ik dus niet zo'n ster in.. Mij lijkt het dat je dat daar juist wel van zelf leert..