Eerst even vooraf,vroegáh ben ik jarenlang misbruikt door een familielid. Ik schaam me hier inmiddels niet meer voor.(jullie zullen wel denken waar heeft dit in godsnaam mee te maken,maar dat komt later )
Goed,December vorig jaar heb ik een jongen leren kennen,ik was verliefd. Eigenlijk vrij snel een relatie begonnen,maar het ging goed. Omdat we ver van elkaar wonen,kwam hij eigenlijk altijd hierheen,ik kon nooit naar hem vanwege zn huisgenoten. Toen vond ik t raar,maar later kon ik er niet zo mee zitten...
De relatie ging opzich goed,wel eens ruzie's e.d maar verder ja het was gewoon leuk. Maar de ruzie's werden steeds erger,meneer had al 12 dump pogingen gedaan ("Het is uit,ik heb het gehad! *10 min later* Sorry schatje ik hou van je").Maargoed ik wou onze relatie niet zomaar opgeven.
Toen kwam ik op het punt dat ik het niet meer zag zitten. We hadden eigenlijk alleen maar ruzie en irritaties. Meneer zat ook het hele weekend hier achter mijn computertje,want dat was natuurlijk veeeel belangrijker dan ik. Naja goed,ik heb hem toen opgebeld en gezegd dat het niet langer meer zo kon,dat ik opzich wel wou,maar dat het gewoon niet kon. Hij was het er mee eens,en hadden afgesproken om af en toe nog contact te hebben.
Mister lover had mijn laptop nog. Hij zou deze (4 maanden geleden) laten maken bij een vriend van hem. Dat vond ik okee,en ik zou mijn laptop 1 maand later terug krijgen. Nu heb ik deze nog niet terug! Ik heb hem toen opgebeld van goh luister is,nu mijn laptop is gemaakt wil ik m wel terughebben. Op mijn laptop staat het gesprek over dat misbruik,waar de `misbruiker` heeft toegegeven dat hij dit heeft gedaan. Voor mij is dit heel waardevol..
Nu begint meneer echt gestoord te doen,want hij stuur smsjes als "Als ***** je nou 1 euro geeft misschien wil die dan nog wel een keer over je heen
" , "Zeg nou maar eerlijk je genoot er wel van
" . Naja dit zijn dan 2 voorbeelden,maar hij smst dat soort dingen echt alsof zijn leven ervan af hangt. Tevens is hij vreemdgegaan,en het ergste moet nog komen...Ik dacht dat ik gek werd,en ik was echt in alle staten,iedereen mag me kwetsen,maar niemand kwetst me op zo'n manier,en zeker mijn eigen ex niet! Ik zat op msn met hem,proberen een oplossing te vinden voor mijn laptop terug te krijgen. Wil meneer ineens 200 eurotjes vangen van mij,voor ik mijn laptop terugkrijg! Tis toch te gek voor worden...Toen had ik besloten van nou goh ik ga wel naar die ene plaats waar hij woont,en dan ga ik m gewoon halen,jammer dat hij geld van mij wilt. Maar toen begon hij ineens met "wedden dat je me niet kan vinden". Toen was mijn vertrouwen helemaal weg! Dus ik had heel bijdehand zijn zus gebeld met de vraag waar hij dan wel woondde...
Die vertelde mij dus doodleuk,dat hij niet in de plaats woont waar hij beweerde,maar gewoon in een andere provincie. Waar hij dus in een begeleid wonen pand woont...Tevens werkte hij ook niet bij het restaurant die hij noemde,maar gewoon in een doodleuke bioscoop. Nu weet ik dat als je in een begeleid wonen pand woont zegmaar,dat ook zo de politie op de stoep kan staan. En hij heeft gezegd als je hier komt voor je laptop,dan bel ik de politie.
Ik weet het nu allemaal echt niet meer! En ik weet ook niet wat het verstandigste is. Ik heb er spijt van,die 8 maanden,ben gewoon al die tijd voorgelogen! Maargoed wat kan ik nu het beste doen,toch even naar drenthe afreizen(ik woon in Den Haag) om mijn laptop terug te krijgen met de kans dat oom agent mij meeneemt? Of proberen met zijn woonbegeleider een afspraak te maken o.i.d?
Sowieso laat ik zijn nummers blokkeren zodat hij mij niet meer kan lastigvallen,dit gaat mijn broer ook doen,een vriend van mij (die smst hij ook van die raaaare dingen).
Bedankt voor het lezen in ieder geval,ik moest het echt kwijt!
, dat ding maar ga ophalen. Ik heb zijn adres iig achterhaald,en ga zometeen meteen een belletje plegen naar zijn begeleider...Kijken wat daar uitkomt... 

Succes ermee!