denk niet omdat zei nu zo boos is dat ik nog een xmet haar broer ga.
ik lig in het ziekenhuis voor mijn astma en moet waarschijnlijk door naar een revalidatie centrum in zwitserland. niet niks dus.
ik heb eerst 3 en een halve week moeten liggen ik ben 9 dagen thuis geweest (in die 9 dagen is de ruzzie ook gekomen) en nu lig ik weer in het zkh.
maar het poedersuiker is ik voel alsof ik super veel voor haar gedaan heb zei heeft mij in princiepe super hard latem vallen toen ze een vriend kreeg ik heb toen heel erg achter haar aangezeten om aftespreken.
wat niet lukte. en nu spreken we 1x af en foute boel.
maar net was hier een vriendin van me die met haar had zitten smse over mij en zei had berichtjes gestuurd van ja ze voelt zich er poedersuiker over enzz..
en toen kreeg zei berichten terug van vroeger heeft ze ook al is gelogen en nu doet ze het weer dus hoeft niet meer van mij boeiend dat ze zich poedersuiker voelt.
dat van vroeger is klote want ik heb een poedersuiker verleden achter de rug en ze weet ook dat ik heel erg openkaart met haar heb gespeelt op het moment dat het goed ging toen zouden we een nieuwe start maken daarna heb ik haar weet ik niet hoelang niet gezien en nu zie ik haar 1x .. maar het feit dat ze zegt dat het haar niet boeid dat ik me poedersuiker voelt laat me genoeg weten. ze geeft dus geen donder om me