ruzzie met vriendin. terecht maar klote :(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Relien

ruzzie met vriendin. terecht maar klote :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 20:52

Ik heb sinds woensdag ruzzie met me vriendin.
omdat ik dinsdag nacht met haar broer gezoent had en hij en ik er samen voor hadden gekozen niks tegen haar te zeggen
omdat ze al zo klote in haar vel zat en ze anders boos zou worden nou heeft haar broer zijn mond voor bij gepraat en is ze over de rooie ik snap wel dat ze boos is ik zou ook boos zijn maar ze reageert helemal niet op mijn smsjes met excuses ik heb haar ook een mail gestuurd met I am sorry er in maar die is nog steeds niet geopend, ik baal hier echt van vooral nu ik weer in het zieknhuis lig.
en zei heeft het ook niet makkelijk ze is super overwerkt ik vind het zo klote dat het gebeurt is.
ik moet het gewoon effe van me afschrijven vandaar dat ik het hier neer zet.
maarja.
ik denk dat ik haar gewoon maar met rust moet laten

Wiesje

Re: ruzzie met vriendin. terecht maar stinkmodder :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:53

Als jouw vriendin jouw het geluk met jouw broer niet gunt is ze het niet waard om jouw vriendin te zijn.

Heel gemakkelijk.

Oakland1990

Re: ruzzie met vriendin. terecht maar klote :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:58

Als ik het goed begrijp kuste je de broer van je vriendin? Uhm wat is daar zo erg mis mee? Mijn broers vriendin was ook eerst gewoon een vriendin van mij en achteraf pas bevriend met mijn broer.

PoelieWoelie

Nou zeg, dat is ook wel heel hard gezegd. Ik zou het ook absoluut niet prettig vinden als een vriendin van mij met mijn broer zou gaan. Ik zou ook wel pissig zijn, maar als het echte liefde is zou ik het kunnen begrijpen.

Balen voor je Relien, maar ik denk dat het minder erg geweest zou zijn als je het eerlijk had gezegt. Daar valt nu natuurlijk niks meer aan te veranderen, jammergenoeg. Probeer gewoon zo lief mogelijk voor haar te zijn, als jullie échte vrienden zijn zal ze vroeg of laat wel ontdooien. Lachen

rockwitch

Als haar broer jou leuk vind en jij vind hem leuk, zie ik het probleem niet.
Mijn beste vriendin heeft even wat met mijn broer gehad. Het was raar, maar ik had zoiets van tja als ze elkaar zo leuk vinden, dan doen ze maar.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 21:01

ja zoiets heb ik dus ook;. maar aan de andere kant snap ik het ook wel mar we hebben beide niks gezegt omdat ze nog al raar lan reageren ik twijfelde nog of ik het smsje moest versturen met nee er is niks gebeurt maar haar broer zei verstuur nou maar dat heeft hij ook tegen haar gezegt maar ze luistert er dan niet meer naar..

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 21:07

Ik vind dat ze nogal loopt te mierennëuken..

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 21:14

ja zo wil ik er niet over denken al vind ik ook dat ze zich aanstelt ik heb een hele tijd niks van haar gehoort omdat ze een vriend had en ik probeerde maar met haar aftespreken maar lukte nooit en nu was het uit en had ik weer met haar afgesproken en was het weer super gezellig en dan gebeurt gelijk dit.. dan denk ik ook van ja balen. ik kreeg ook smsjes dat ik geen vriendinnen kon zijn enzz.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 08:51

dat je met haar broer hebt gezoent moet je lekker zelf weten toch? Zou daar niet mee zitten. Ik kan me wel voorstellen dat ze het niet leuk vind dat je het niet gezecht hebt.
Misschien een keer bellen met een ander nummer zodat ze opneemt en dan vragen wat haar prbleem is?

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 09:00

Ik vind het trouwens niet kunnen dat je gelogen hebt over het feit dat er iets gebeurd is en waarschijnlijk is ze daar ook boos over. Tenminste als ik erachter zou komen dat een vriend van mij gezoend heeft met mijn zus (wat theoretisch not done is omdat ze getrouwd is maar dat terzijde) en daarover tegen mij liegt... Dan zou ik ook boos worden niet over dat ze gezoend hebben maar over het feit dat ze daarover LIEGEN tegen mij...

en ruzie is trouwens met 1 z

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:43

He Relien, wat een ellende. Ik zou als vriendin kwader zijn over het 'liegen/verzwijgen'. Mijn vriendin is ooit nog samen geweest met mijn broer, en dat vond ik net geweldig.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:51

Raar, om zo te reageren....... ze zou als jullie wat samen hebben het toch leuk moeten vinden .........
Ze hoeft toch niet te weten dat jullie gezoend hebben, zo van oh we hebben net gezoend(per sms) ofzo....
beetje raar toch, dat is prive en als het verder wat wordt zou zij de eerste kunnen zijn die het hoort ......Hopelijk komt ze gauw tot bedaren en kunnen jullie weer leuk met mekaar omgaan.
Succes......

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 10:52

ja ik baal ook echt dat ik en haar broer de beslissing hadden genomen er niks over te zeggen Boos! ik baal er nu zo erg van voel me er ook echt klote om.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:02

Eerst en vooral: Ach gut

Jammer dat jullie niet eerlijk tegen haar zijn geweest maar ik begrijp wel waarom jullie het voor zich hielden.
Ik vind wel dat je vriendin niet het recht heeft om boos te zijn. Als jij en haar broer gevoelens hebben voor elkaar heeft ze het te respecteren.

Ik denk dat tijd raad brengt. Geef haar de tijd om het even te laten bezinken. Ik hoop dat het goed komt tussen jullie Lachen.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:05

Ik denk dat je haar mss even moet laten afkoelen. Een goede vriendin legt het altijd wel bij. Ik vindt ook wel (aan de hand van de info die je hier geeft) dat ze redelijk overdreven reageerd.

Tis een zoen, geen huwelijksaanzoek ofzo....

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:39

Ach, ik zou er ook wel even van schrikken, maar goed, als het echte liefde is tussen jullie, why not?
Die vriendin moet zich niet zo aanstellen!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:44

Tja wel vervelend. Misschien kan je beter een brief schrijven of een email. Sms-en is niet altijd even handig om uitleg te geven, veels te kort.
Wat zegt haar broer erover? Kan die nog beetje met haar praten. Die kent haar waarschijnlijk nog beter dan jij, dus misschien weet hij een oplossing.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:47

Als een vriendin van mij in het ziekenhuis ligt.. Wat ze ook gedaan heeft, dan ben ik er....

Weet niet waarvoor je in het ziekenhuis ligt natuurlijk. Maar als het ernstig is, is het nu toch ook wel een beetje aan haar, te laten zien een echte vriendin te zijn.

Begrijp wel dat ze het niet leuk vind dat je dit voor haar verzwegen hebt, maar ik neem aan dat deze boosheid van korte duur is. En wie weet vind ze het achteraf wel leuk voor je (als het meer is als een keer zoenen)

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 16:02

denk niet omdat zei nu zo boos is dat ik nog een xmet haar broer ga.

ik lig in het ziekenhuis voor mijn astma en moet waarschijnlijk door naar een revalidatie centrum in zwitserland. niet niks dus.
ik heb eerst 3 en een halve week moeten liggen ik ben 9 dagen thuis geweest (in die 9 dagen is de ruzzie ook gekomen) en nu lig ik weer in het zkh.

maar het poedersuiker is ik voel alsof ik super veel voor haar gedaan heb zei heeft mij in princiepe super hard latem vallen toen ze een vriend kreeg ik heb toen heel erg achter haar aangezeten om aftespreken.
wat niet lukte. en nu spreken we 1x af en foute boel.

maar net was hier een vriendin van me die met haar had zitten smse over mij en zei had berichtjes gestuurd van ja ze voelt zich er poedersuiker over enzz..

en toen kreeg zei berichten terug van vroeger heeft ze ook al is gelogen en nu doet ze het weer dus hoeft niet meer van mij boeiend dat ze zich poedersuiker voelt.

dat van vroeger is klote want ik heb een poedersuiker verleden achter de rug en ze weet ook dat ik heel erg openkaart met haar heb gespeelt op het moment dat het goed ging toen zouden we een nieuwe start maken daarna heb ik haar weet ik niet hoelang niet gezien en nu zie ik haar 1x .. maar het feit dat ze zegt dat het haar niet boeid dat ik me poedersuiker voelt laat me genoeg weten. ze geeft dus geen donder om me

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 20:13

Aangezien ze je al eerder heeft laten vallen zou ik haar niet echt meer beschouwen als een echte vriendin maar ik weet niet precies wat er allemaal is gebeurd.

Gelukkig heeft mijn vriendin nooit moeilijk gedaan toen ik met haar broer had.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:09

Wat is jouw definitie van vriendin? Want in mijn definitie is zij geen vriendin hoor, maar jij ook niet echt.. je had het toch gewoon kunnen vertellen? Nu hebben jij en die broer een big deal van gemaakt door het geheim te houden, terwijl het geen big deal is.

TS, heb jij dyslexie? Dan is het handig om in je onderschrift te zetten Lachen Zo niet, kan je misschien iets meer aandacht besteden aan het typen van je posts. Als je ze leesbaarder maakt en hoofdletters/leestekens gebruikt is reageren voor andere bokkers makkelijker en voorkom je onduidelijkheden.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 20:14

@ elaine:: ik zeg ook niet dat ik goed gehandelt heb. En baal er ook erg van. Ik heb trouwens geen dislexie maar typen op de laptop is voor mij op de een of andere manier een grote ramp. zal proberen beter te typen.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:18

ik heb precies hetzelfde gehad...
lekker laten gaan,ze trekt vanzelf wel bij,en zo niet,jammer dan.
ik zou me er niet te druk om maken,een keer zoenen pfff...
als je nou zwanger was van haar broer,maar dan nog!jullie zijn allemaal individuen hoor,en allemaal mensen met eigen gevoelens.
doet zij nooit dingen waar ze weleens spijt van heeft of die iemand anders niet zo leuk zou kunnen vinden?
uberhaupt al niet helemaal gezond dat je het "moet" verzwijgen omdat ze weleens raar kan reageren.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:27

Sorry hoor, maar zoals ik lees. Zij zou het mooi kunnen uitzoeken. Kijk jij bent fout geweest in het erover zwijgen, maar aan de andere kant je deed het voor haar.
Maar jeetje zeg, wat zij allemaal bij jou geflikt heeft zou ik toch ook niet pikken. Zij liet jou vallen toen ze een vriend kreeg. Okee, dat ze in het begin moeite heeft met tijd te delen aan jullie allebei, tot daaraan toe. Maar zij liet jou gewoon vallen. Bij mij had ze toen al op mogen fl*kkeren. En nu wordt ze boos omdat je loog en deels omdat je met haar broer hebt gekust?
Sorry hoor, maar als een vriendin van mij in het ziekenhuis ligt en waars. naar Zwitserland moet [en dan zie je haar een lange tijd niet?] dan zou ik dat even vergeven en nu tijd met haar spanderen.
Nee, als het mijn vriendin was geweest had ik het wel geweten Huilen van het lachen