heb me een tijd geleden bij een niet nader te noemen hippisch opleidingsinstituut aangemeld voor een cursus.
Door allerlei omstandigheden kon ik niet naar de cursus en omdat ik te laat was met afzeggen kreeg ik begrijpelijkerwijs het geld niet terug. Jammer maar helaas.
......... MAAR per ongeluk had ik het cursusgeld twee keer van mijn rekening laten afschrijven. Na overleg met bank bleek dat enige juiste manier was om de stichting zelf het door mij teveel betaalde bedrag over te laten overmaken. Volgens eigen zeggen zouden ze dit ook gaan doen, maar vervolgens kreeg ik een mailtje waarin verteld werd dat de poging mislukt was. Inmiddels zijn we een paar maanden verder,maar het geld heb ik nog niet terug. Mijn idee is nu om aangetekend een schrijven te sturen, waarin alle emailverkeer en afschriften van mijn bank worden overlegd. Er word namenlijk niet meer gereageerd op de pogingen die ik onderneem om mijn geld terug te krijgen .
Mochten ze hier geen reactie op geven wil ik juridische stappen gaan ondernemen. Kan iemand mij uitleggen of dit mogelijk is en zo ja hoe en wat. iemand tips voor me?
ben inmiddels aardig boos, maar ga hier (voorlopig) geen namen noemen,ernaar vragen heeft dus geen zin!