Welke oordopjes?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Demone

Welke oordopjes?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 13:46

Hoiiii.. Clown

De oordopjes van mijn iPod zijn al bijna 2 jaar mishandeld bij mij en binnenkort zullen ze het loodje leggen, ik merk echt dat het geluid minder wordt en ruizen erin soms (al vond ik deze oordopjes nooit helemaal fijn, na een poosje gaan mijn oren er ook pijn van doen, te groot dus). Tijd voor nieuwe oordopjes dus!

Maar welke?
Het is echt een ramp, ik zit nu op bol.com en de keuze is echt niet normaal gewoon. Er staat ook van die dopjes tussen die je helemaal je oor in kan proppen, hoor je dan niks meer van wat er om je heen gebeurt?? Dat lijkt me niet echt handig... In de bus of op het station ofzo...

Ik heb niet heel erg veel eisen maar wat ik wel wil...
- Goede "stevige" oordopjes die niet zomaar uit elkaar vallen en langere tijd meegaan
- Tot ongeveer €25,-
- Goed afgewerkt
- Lekker vol geluid

Help me. Vork

_Noraly

Re: Welke oordopjes?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:51

ik zweer zelf bij de in-ear dopjes, die ik heb bij mijn sony erricson telefoon. Deze zijn vast wel van alle merken te koop. Daar komt heel helder geluid uit, en je hebt geen last van geluid om je heen als je ze in je oor drukt.

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 13:53

Dat zijn die dingen die je zeg maar echt in je oor doet? Maar.. Hoor je dan echt niks van geluid om je heen? Is dat wel handig op het station e.d. als er iets omgeroepen wordt?

Buwa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:56

Ik heb hele fijne van Sony, wit met roze, ze waren geloof ik 19,95 Komt een heel fijn geluid uit, en ik heb ze al 7 maanden.
Bij de Expert vandaan Lachen

Finesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:56

Ik heb van die 'in-ear' oordopjes, die je dus helemaal in je oor moet stoppen. Vind het zelf super fijne dingen. Heb net een nieuwe ipod en heb de kwaliteit vergeleken met de ipod oordopjes, maar die inear dingen (die van mij zijn van philips) geven echt veel mooier geluid. En sja, dat je niets meer om je heen hoort, het sluit idd wel wat meer van je omgevingsgeluid af, maar je hoort nog wel iets hoor (tenzij je je muziek keihard zet). Ik vind het juist prettig als ik bijv in de trein zit, heb ik tenminste geen last van andere mp3 spelers die veel te hard staan en boven mijn muziek uitkomen of van die kakeltantes die niet interssante gesprekken staan te voeren Haha! Bovendien zitten deze in mijn oren supergoed, terwijl normale oordopjes (die je in je oren hangt zeg maar) heel snel uit mijn oren vallen... Mocht er iets omgeroepen worden, haal ik altijd even snel mijn oordopjes uit mn oren, kleine moeite Lachen

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 13:57

Oké.. Op het station heb ik mijn muziek altijd zacht staan.. Dus dan hoor je het wel als er iets omgetetterd wordt?

Finesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 14:01

Ja hoor, je bent niet compleet doof, maar je verstaat gewoon niet goed wat er gezegd wordt (omgevingsgeluid is wat gedempt). Dus gewoon kwestie van op dat moment even oordopjes uit Lachen

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 14:06

Finesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 14:10

Die tweede lijkt wel wat op die van mij, ik heb ze alleen in het wit (kleurt mooier bij mn ipod Tong uitsteken)

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 22:09

dan zou ik duidelijk voor de Philips gaan..
Persoonlijk vind ik creative een wat minder merk, maar sowieso Philips heeft altijd goede oordopjes!
En als ze dezelfde prijs hebbne wist ik het al helemaal wel Knipoog

succes!

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 16:02

Houd er wel rekening mee dat die in-ear dingen sneller zorgen voor gehoorbeschadiging.
Dus zoals bij alle oordopjes moet je het geluid niet te hard zetten!

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 11:12

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... ection=SCE

Ik zou voor die gaan, heb ik ruim een jaar, en de kwaliteit is nog steeds geweldig!

O, het handige is, ik verlies altijd me dopjes, daar zitten er nog 3 extra maten bij. Lachen