Nu kreeg ik het hele weekend al het gevoel dat hij er niet was of me ontweek ofzo. Maar goed, maakt mij verder niks uit. Ik ga evengoed gewoon lopen en rijden
Toen ik net terugkwam van het trainen met mijn paard zag ik op mijn gsm een sms...van de overbuurman...was een heel verhaal.
Komt er dus op neer dat hij compleet gek op mij is (dit is niet wederzijds!!!) al vanaf het begin dat wij hier wonen. Hij is totaal 'gefascineerd' door mij. Maar hij wil wel dat dit tussen ons blijft...dat kan natuurlijk niet! Hij woont samen met een meisje, houdt hij dan niet van haar??? Ik woon samen met mijn vriend waarvan ik veel houd en niet van plan ben om in te ruilen
De situatie is nu dus een beetje wazig. Ik wil zijn 'verklaring' aan mij niet negeren maar ik wil er gepast op reageren.
Maar ik weet dus totaal niet wat te doen en ik moet wel wat doen want we komen elkaar tegen en dan wil ik niet zo'n vreemde situatie hebben.
Ik kan dus een sms terug sturen waarin ik aangeef dat ik niet met dezelfde gevoelens rondloop of ik kan het gewoon gaan zeggen...maar da's lastig als zijn vriendin in de buurt is. Daarnaast vind ik het voor zijn vriendin ook een beetje banketstaaf. Ik vind wel dat zij mag weten dat haar vriend misschien toch op een ander valt (al is het enkel maar van 1 kant).
Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken. Ook wil ik hierover gewoon eerlijk zijn tegenover mijn vriend maar ik wil ook niet dat hij over de rooie gaat als hij dat hoort.
Beetje lastig dus...hebben jullie tips???